Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά

Δέκα χρόνια έρχομαι σε καθημερινή επαφή με παιδιά και εφήβους. Δέκα χρόνια μέσα σε γέλια, χαρές, σε νεύρα, απογοητεύσεις, εκπλήξεις και αδικίες. Ποτέ -ως σήμερα-δεν κατάλαβα ποιά είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν τα παιδιά μεταξύ τους. Παιδιά με ευμετάβλητη συναισθηματική κατάσταση που την ίδια στιγμή μπορούν να σε κρεμάσουν και να σε αναστήσουν. Που μέσα σε μια στιγμή μπορούν να τραβήξουν το χαλί κάτω από τα πόδια σου και να σου χαρίσουν τον κόσμο όλο.
 Και όμως, όσα δεν κατορθώνουν άνθρωποι με ειδικεύσεις στην παιδαγωγική και την ψυχολογία, άνθρωποι που μοιράζονται τη ζωή τους με παιδιά, όσα δεν κατορθώνουν καθημερινά πελαγωμένοι γονείς, όσα δε θα μπορέσει ποτέ να αποτυπώσει κανένας συγγραφέας για την ανθρώπινη προσωπικότητα,τα κατάφερε μέσα στο ημίφως ένας ειδικός φρουρός. Τα είδε σε ένα παιδί την ίδια στιγμή που ισχυρίζεται ότι δε μπόρεσε καν να δει να πέφτει νεκρό από τη σφαίρα του.
Τα είδε ένας κρετίνος δικηγορίσκος της κακιάς ώρας, έχοντας απέναντί του όχι έναν ζώντα οργανισμό, αλλά ένα λεηλατημένο πτώμα.


Αν το στόμα σας βγάζει μονάχα περιττώματα, βουλώστε το. Σας δικάζει η κοινωνία.

12 σχόλια:

OXΙά είπε...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
σεβόμενη το σπιτικό σου δεν θα βρίσω άσχημα όπως κάνω συνήθως. Εύχομαι όμως από την καρδιά μου, και όσο σκληρό να ακούγεται αυτό, κάποιος άλλος μπάτσος και δικηγόρος να ψυχολογήσουν τα δικά τους παιδιά.
Τα σέβη μου.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Το σπιτικό μου αγαπάει πολύ τα μπινελίκια, τα οικοδομικά υλικά και κάθε τι που φλέγεται, οπότε δράσε ελεύθερα.
Σε μόνιμο εκνευρισμό με έχει φέρει ο τύπος αλλά δε μπορώ να ευχηθώ κάτι αντίστοιχο για τα δικά τους παιδιά. Δε φταίνε που βγήκαν από σπέρμα άρρωστο.

Ακόμα και αυτό να συνέβαινε Οχιά μου, για αυτούς θα είναι πάντα "τα δικά μας παιδιά" και "τα δικά σας παιδιά" Και ανάμεσα το χάος.

Garcia είπε...

δεν περιμενα κατι αλλο απο τον συγκεκριμενο δικηγορο και τους πελατες του.
εντυπωση θα μου εκανε, αν παραδεχοντουσαν την ενοχη τους χωρις φτηνιαρικα-βρωμικα-αθλια "κολπα".

dimitris είπε...

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ...ΠΗΓΕ 3 ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ Α ΡΕ Μ...... Α ΡΕ Π....Η Α ΡΕ Ψ..... Α ΡΕ Γ.....Ε ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 10 Γ.....ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΜΕ ΤΑ ''ΘΕΑΤΡΑ''ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ!

OXΙά είπε...

Είσαι καλός άνθρωπος εσύ. Ενώ εγώ...καθόλου.
Την καλημέρα μου. Και οι δυναμίτες πάντα στα χέρια.

NOIZ είπε...

Η οργή μου έχει μετατραπεί σε λύπηση για τύπους σαν αυτούς. Δεν έχουν ζωή. Είναι πεθαμένοι αυτοί και όχι ο Αλέξανδρος. Όπως λέει και ο μεγάλος Bob Marley: <>
Τση καλημέρες μου

NOIZ είπε...

"you running and you running and you running away...but you cant run away from yourself..."

tiktos είπε...

Χ Ε Ι Ρ Ο Δ Ι Κ Ι Α

καμιά τιμωρία δεν είναι αρκετή.

Crux είπε...

Ισχυρίστηκε πως δεν τον είδε να πέφτει;Έχει το θράσος να ειρωνεύεται και να κοροϊδεύει με τέτοιο τρόπο τους συγγενείς,τους φίλους του κι όλη την Ελλάδα..Αυτό που λείπει της αδερφής είναι τα κότσια να παραδεχτεί ό,τι έκανε.Ευτυχώς που υπήρχε το βίντεο που αποδεικνύει την εν ψυχρώ δολοφονία.Διαφορετικά αυτό το ρεμάλι θα ήταν έξω και τώρα θα έγδερνε κάποιον μετανάστη.Ξέρουμε πως μεταχειρίζεται η διεφθαρμένη δικαιοσύνη αυτά τα θέματα.Σχεδόν πάντα τα καθάρματα τη βγάζουν καθαρή.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Κωνσταντίνε

έχω πάψει να εκπλήσσομαι. Βέβαια αυτό δε με αποτρέπει από το να εξοργίζομαι.

Δημήτρη

αν δεν ήταν τόσο μεγάλος θεατρίνος, δε θα θεωρούνταν επιφανής δικηγόρος.

Οχιά

καλός άνθρωπος;μπα.Απλά, δεν τα έχω με τους αθώους.
Στα χέρια ή στις καλτσοδέτες;:D

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

NOIZ

Δεν έχω λύπηση για δαύτους. Μπορεί να είναι σκατά αλλά πάντα επιπλέουν και βγαίνουν λάδι.
Πεθαμένοι ναι. Μόνο που περιφέρουν τη σήψη τους ανάμεσα στους ζωντανούς και μολύνουν τον αέρα.

Τίκτε

και εγώ μαζί σου.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Crux

ε, βέβαια. πώς θα δικαιολογούσαν την άτακτη φυγή τους από τον τόπο του εγκλήματος;

Powered By Blogger