Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Κούγια καρΓιόλη

...σε ψάχνει όλη η πόλη.


Η μπόχα από το σκατό των δολοφόνων Κορκονέα και Σαραλιώτη και του τενεκέ συκοφάντη τους από το φόβο της απαίτησης για τιμωρία κάλυψε μέχρι και τον Αττικό ουρανό. Ο Αλέξης επικαλέστηκε επαγγελματικές υποχρεώσεις-ενδεχομένως να ξετακουνώνει την κούτρα του αυτή τη στιγμή - και ζήτησε τριήμερη αναβολή της δίκης. Φυσικά την πήρε. Πρώτη πίπα στα όρθια από το ξεπουλημένο σύστημα στο βρώμικο γρανάζι του.Στερούμενη πρωτοτυπίας προσπάθεια εξουθένωσης μαρτύρων και πρόκλησης της αυθορμησίας των παρευρισκομένων αναρχικών, ανένταχτων και ευαισθητοποιημένων ανθρώπων που ταξίδεψαν χαράματα για να μην επιτρέψουν στην σαπίλα να αλωνίζει ανενόχλητη. Έτσι, μήπως και δικαιωθούν οι Κασσάνδρες του κώλου.





Υπόδικοι ή κατάδικοι, παραμένετε δολοφόνοι.



15 σχόλια:

OXΙά είπε...

Δε μπορώ εκνευρίστηκα. Να του χώσω μία.......
Την καλησπέρα μου

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Καλησπέρα Οχιά

Να του χώσεις αλλά πρόσεχε, μπορεί και να του αρέσει.
Πήγε να μου φύγει το τιμόνι από τα χέρια μόλις το άκουσα.Από τις τρεις πίνω τσίπουρα μήπως και το χωνέψω.Δεν το χώνεψα. Θα δοκιμάσω και με γλυκάνισο

dimitris είπε...

MA EINAI TOΣΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΑΠΟΔΑ. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ''ΞΕΧΑΣΩ''ΓΥΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΕ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΜΑΣΤΕΡ ΣΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΙ Π........ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ''ΡΙΞΟΥΝ'' ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥΣ.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

dimitris
φέρε την γυναίκα σου, μου ακούγεται συμπαθέστατη

dimitris είπε...

ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΙΣ ΦΑΓΗΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ''ΠΡΩΤΗ''ΓΡΑΜΜΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΜΕΤΟΠΙΣΘΕΝ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ''ΓΕΜΙΣΤΟ''ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΥΡΤΑΛΙΑ.ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Η ΟΡΕΞΗ.

Λέων είπε...

Καλά ο κούγιας φταίει;

Είμαστεσοβαροί;

ClouD είπε...

αυτο αναρωτιεμαι και εγω, τι φταιει ο κουγιας που ανελαβε την υπερασπιση αυτου του αγνου ανθρωπου και κανει τωρα τη δουλεια του.

δεν ειναι (π)ραμματα αυτα.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Λέων

Δε φταίει ο Αλεξάκης. Εγώ τυγχάνει να είμαι εμμονική με όντα που δε διστάζουν να ξανασκοτώσουν ένα δολοφονημένο παιδί χάριν δημοσιότητας.
Τη δεύτερη ερώτησή σου θα την εκλάβω ως ρητορική. Αν ήμασταν σοβαροί, δε θα εκπροσωπούσε ο συγκεκριμένος κρετίνος το αφάντ γκατέ της δικονομίας.

Cloud
εμμονές και εσείς ε;:P

Λέων είπε...

Μου δώσατε την εντύπωση οτι ο Καρκανέας δεν πρέπει να έχει Δικηγόρο γιαυτό και το "ρητορικό" ερώτημα περί σοβαρότητας.

Όσον αφορά βέβαια για τον συγκεκριμένο Δικηγόρο ποσώς με ενδιαφέρει, διατηρώ την ψυχραιμία μου.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Λέοντα
δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο.Ακόμα και ο χείριστος εγκληματίας έχει δικαίωμα στη υπεράσπιση.
Την αμαρτία μου θα την πω όμως. Θα γούσταρα κάποιοι τέτοιοι ειδεχθείς δολοφόνοι να μη βρίσκουν συνήγορο. Λίγη ευθιξία και αξιοπρέπεια δε θα έβλαπτε.

Για τον εν λόγω καραγκιόζη με ενοχλεί το ότι θα μπορούσε να πουλήσει και τη μάνα του για τη δημοσιότητα. Πέραν των γελοιοτήτων μέσα από τις οποίες μας χάρισε γέλιο κατά καιρούς,τραβάω ζόρια με υπερασπιστικές γραμμές που αντί να περιστρέφονται γύρω από την προσωπικότητα, τα άλλοθι και τα ελαφρυντικά του θύτη, αναλώνονται σε ψεύδη και επιθέσεις εναντίον του θύματος. Δε θυσιάζονται όλα στο βωμό της συνηγορίας.
Να επικαλεστεί πρότερο έντιμο βίο, ψυχασθένεια και προσωπικά προβλήματα του πελάτη του, να αποδώσει το φόνο στο ότι μικρό τον πίεζε η μάνα του να τρώει φασολάδα και να φοράει ροζ καλτσάκια, αλλά δε μπορεί να βγαίνει και να ραπίζει τον νεκρό με αισχρά μυθεύματα περί αντικοινωνικής και αποκλίνουσας συμπεριφοράς ούτε να ανακατεύει το θεό και τα καντήλια σε μια υπόθεση δολοφονίας.

ClouD είπε...

χα ναι καλα λες ειμαστε πολλοι εδω μεσα κι ετσι.

περαστικος υπναλαιος απλα δεν κρατηθηκα.

γεια σου.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Καλά κάνεις και δε βαστιέσαι.
Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στο Λέοντα για τον πληθυντικό ευγενείας;

Λέων είπε...

Πολύ αγανάκτηση βλέπω.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Μας πέτυχες στις δύσκολες μέρες του μήνα.

Λέων είπε...

Είπαμε ψυχραιμία

Powered By Blogger