Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Παρένθεση

( από αυτές που δε λένε να κλείσουν )


Είναι αδύνατο να κάνεις μια ιστορική αναδρομή χωρίς η ιστορία να σε προλάβει και να σε ξεπεράσει. Η ιστορία δε σταματά, πόσο μάλλον αυτή που γράφεται με το αίμα των αδυνάτων και το προϊόν αφόδευσης των υποχείριων των ισχυρών. 


Το νέο θύμα των σοσιαλιστικών ορδών βίας και ασυδοσίας κατάγεται από τη Χιλή. Ποιός ξέρει ποιό όνειρο και ποιό ιστορικό βιβλίο εξύμνησης της ελληνικής φιλοξενίας τον έφερε εδώ να τη βιώσει.Εδώ, στη μήτρα του παγκόσμιου πολιτισμού, στην κοιτίδα του πνεύματος. Εδώ, για να γνωρίσει τους θεματοφύλακες της πολύφημης δημοκρατίας μας, τους καθημερινούς ήρωες που προασπίζουν τα ελληνορθόδοξα ιδανικά μας. Εδώ, κάτω ακριβώς από τον Παρθενώνα, πίσω από τη φωταγωγημένη Ακρόπολη, το σύμβολο της μεγαλοπρέπειάς μας.


Κάποια δίποδα όντα που θα έκαναν ακόμα και τον άνθρωπο του Νεάντερταλ να τα δακτυλοδείχνει ως απολίτιστα, αποφάσισαν ότι τα μπουζουκομάγαζα και τα δικτυωτά καλσόν που λικνίζονται στις πίστες δεν τους προσφέρουν τη δέουσα πρωτοχρονιάτικη διασκέδαση και αποφάσισαν να εντρυφήσουν στην πλέον προσφιλή τους δραστηριότητα, την άσκηση βίας και την επίδειξη δύναμης. Και αν πιστέψουμε τη λαϊκή αντίληψη ότι αυτό που κάνεις τις πρώτες ώρες και μέρες του χρόνου σε χαρακτηρίζει για το υπόλοιπο του έτους, μπορούμε να συναγωνιστούμε τη Μαντάμ Ζαϊρα σε προβλέψεις.
Ξυλοδαρμός, κατασκευή πλαστής απόδρασης, απόκρυψη συμβάντος.
Δυστυχώς για τους ίδιους είναι τόσο ανορίωτοι και στερούμενοι νοημοσύνης που δεν προέβλεψαν ότι η αναγκαία μεταγωγή του ανθρώπινου σάκου πάνω στον οποίο άδειασαν τα συμπλέγματά τους σε νοσοκομείο θα εξέθετε στη δημοσιότητα τα ανδραγαθήματά τους.


Πέντε ακόμα έρποντα όντα, που ζέχνουν το βόθρο της ψυχής τους διεκδίκησαν σήμερα το 10λεπτο της δημοσιότητας που τους αναλογεί. Τόσο θα μείνει ζωντανή η είδηση από τις ηγεσίες και τα όργανά τους. Πέντε ακόμα σύμβολα μιας κίβδηλα ελεύθερης κοινωνίας, μιας ψευδεπίγραφης δημοκρατίας.


Ναι, θα έπρεπε να είχα συνεχίσει τον ύπνο μου. Τον βυθισμένο σε όνειρα γλυκά και σκέψεις ζεστές. Μόνο που κοιμήθηκα με την τηλεόραση ανοιχτή και μου τον ενοχλούσε-γαμημένη συνήθεια.


Και πλέον δεν ξέρω γιατί τους σιχαίνομαι τόσο. Για τον πόνο που προκαλούν, για το θράσος τους που θεριεύει, για τις αλαζονικές τους φάτσες ή για το μίσος με το οποίο δηλητηριάζουν την ψυχή μου. Τους σιχαίνομαι που σκοτεινιάζουν τις σκέψεις μου, που αμαυρώνουν το ρομαντισμό μου, που αποκτηνώνουν το συναισθηματισμό μου.
Τους κατηγορώ που με αναγκάζουν να μη με αναγνωρίζω κάθε φορά που χτυπιούνται και εκείνοι και δε νοιώθω ίχνος συμπόνοιας, ανθρωπιάς. Τους οικτίρω που μεταλλάσσουν την οργή μου σε μίσος.

Καλή Χρονιά σας είπα;

11 σχόλια:

dimitris είπε...

ΤΟ ΕΙΠΑ ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΕΧΩ ''ΔΥΣΚΟΛΟ''ΒΡΑΔΥ-ΞΗΜΕΡΩΜΑ,ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΔΙΑΒΑΖΩ-ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΝΑΨΟΚΟΚΙΝΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΨΙΑ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ''ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥΣ''ΕΛΕΓΧΟΥΣ.ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΜΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΕΚΛΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥΣ,ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΦΥΛΑΚΕΣ.ΕΙΣΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ''ΠΑΛΕΥΕΙΣ''ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΨΗΛΟΤΕΡΑ[Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ''ΚΑΝΑΠΕΔΙΑΣΑΜΕ'']ΤΟ ''ΚΑΡΟ''ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ''ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΙ''ΑΓΑΝΤΑ!

Μαρια Νικολαου είπε...

Aς πουμε μια καλη χρονια προσδοκώντας να μην πεσει κατω η ευχή.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Καλή χρονιά για εμάς, καλύτερη για όσους ακόμη παλέυουν την ζωή και ας ελπίσουμε για κάτι καλύτερο αυτή τη φορά!!!

Ίσως και να συμβεί...αλλά μην πιστεύεις σε θαυματα μάτια μου!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Garcia είπε...

την ιδια αποψη εχω κι εγω (σχετικα με τη τελευταια παραγραφο).

οταν ακουω για αστυνομικο που χτυπηθηκε, μονο λιγο στην αρχη με πιανει μια συμπονοια, αλλα οταν θυμαμαι τι εχουν κανει οι ιδιοι...οχι μονο δεν λυπαμαι αλλα χαιρομαι κιολας! ναι, ΧΑΙΡΟΜΑΙ.

το φχαριστηθηκε λοιπον η ψυχη μου οταν οπαδοι της ΑΕΚ νομιζω, εκαναν τοπι στο ξυλο καποιους ματατζηδες, ή οταν αντιεξουσιαστες σε μια συναυλια αντεληφθησαν αστυνομικους με πολιτικα και τους περιποιηθηκαν αναλογως.

ποιος επισης μπορει να ξεχασει την ομορφη φωτογραφια αναρχικων με λαφυρα απο τα ματ?

ετσι ειναι... "ασυνομικος θελεις να γινεις? δεξου και τις συνεπειες"
:D

καλη χρονια δεν μας ειχες πει(μεχρι σημερα)...πιστευεις ομως ειλικρινα οτι θα ειναι μια καλη χρονια?
εγω δεν το πιστευω.
και δεν το πιστευω διοτι παιδια σαν εσενα, αλλα και τους φιλους που γραφουν εδω, θεωρω οτι ειναι μειοψηφια δυστυχως.
αυτο τουλαχιστον εγω βλεπω...
σαπιλα παντου.

αν κατσεις και πεις στους περισσοτερους για ολα αυτα που σε (μας) απασχολουν και που γραφεις εδω, θα λαβεις αδιαφορια ή θα σου πουν "ελα ρε συ μη μας ριχνεις τωρα.." "χρονιαρες μερες βγες εξω να διασκεδασεις σε καποιο κεντρο" "αγορασε κατι ν' αλλαξει η διαθεση σου" ισως βεβαια κι εγω να μιλαω σε λαθος ατομα. (τωρα τελευταια ολο και περισσοτερο το σκεφτομαι αυτο)
στα τετοια τους ολοι ειναι...


ciao!!!

Venus on fire είπε...

Καλή Χρονιά?

Θα είναι?
Πως να μην είναι ,όταν ξεχειλίζουμε από αγάπη και ανθρωπιά.
Μπράβο μας,μπράβο τους. Διαπρέψαμεπάλι ως έθνος και ως Ελληνάρες.

Ποτέ δεν θα σταματήσει αυτός ο κόσμος να μας εκπλήσει τόσο "ευχάριστα" .
Καλή χρονιά φιλενάδα μου.

Artistz είπε...

Καλημέρα.

Δεν ξερω αν η χρόνια που μπήκε θα είναι καλή ή οχι.
Δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι.
Δεν ξέρω αν πραγματικά πιστεύω οτί θα αλλάξει κάτι.

Ξέρω όμως κάτι άλλο..
Οτι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ όσο υπάρχουν Ανθρωποι με Α κεφάλαιο και ονειρευόνται και με κλειστά και με ανοιχτά μάτια θα ονειρεύομαι και εγώ..και ας μοιάζει με ουτοπία και ας μοιάζει με κάτι που είναι άπιαστο..θα ονειρεύομαι μαζί τους και θα είμαι μαζί τους..

Είχα καιρό να μπω στο ''κόσμο του internet'' και είδα ότι έχεις ανεβάσει αρκετές ενδιαφ΄ρουσες αναρτήσεις..έτσι όπως πρέπει να είναι τα χριστούγεννα(..λέμε τώρα),έτσι όπως πρέπει να αλλάζει κάθε χρονιά..δεν μου αρέσει να λέω μπράβο δεν μου αρέσει να λέω λόγια..

Αυτο που θέλω και είμαι σίγουρος πως θα γίνεται είναι να βλέπω τη φωτία που πηγάζει απο μέσα σου και γίνεται σπίθα και στα δικά μου τα μάτια, να συνεχίζει να υπάρχει.

Αερικό πέρασμα.

Αντώνης

tiktos είπε...

Αντί να λέμε ότι το πρώτο μωρό του 2010 γεννήθηκε στο τάδε σημείο, καλύτερα να λέμε ότι ο πρώτος ξυλοδαρμός έγινε σε έναν Χιλιανό.
Αλήθεια,του είπαν πόσο τυχερός πρέπει να νιώθει;
Το είπα και το ξαναλέω: δεν γίνεσαι μπάτσος αν δεν το έχεις στο πετσί σου.Και σε οποιοδήποτε τάγμα ασφαλείας.
Και γιατί να στεναχωρηθώ όταν κάποιος από δαύτους παθαίνει κάτι;
Ίσα ίσα φωτίζουν περισσότερο όταν καίγονται.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

-Δημήτρη-

έχουν ηλικία τα όνειρα;Ίσα-ίσα, με τα χρόνια λειτουργούν συσσωρευτικά.

-Μαρία-
Να πούμε, όσες φορές χρειάζεται μέχρι να το πιστέψουμε.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ λοιπόν.

-Μυστικό Μονοπάτι-
Στα θαύματα πιστεύω. Στα ανθρώπινα.
Ακόμα και το να εύχεσαι και να ελπίζεις ή να αντιστέκεσαι μέσα στη σαπίλα, θαύμα είναι.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

-Κωνσταντίνε-
ούτε συμπόνοια πια. Και αυτό τους καταλογίζω. Ότι καταφέρνουν να με γδύνουν από κάθε καλό συναίσθημα. Και να φανταστείς ότι η σχέση μου με το μίσος υπήρξε πάντα τόσο περιφερειακή.
Μειοψηφία;Ίσως.
Να θυμούνται όμως πόσο γρήγορα , στην πρώτη μπόρα γίνεται το ρυάκι ποτάμι.
Ναι, πιστεύω. Την πίστη μου σε κάτι καλύτερο δεν τους επιτρέπω να μου την κλέψουν!

Τα καλύτερα και σε σένα!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

-Venus-
δε με εκπλήσσει τίποτα από ανθρώπους;;; που αποφάσισαν να φορέσουν τα κουρέλια της εξουσίας και να λειτουργούν με το "κύρος" της.
Τις ευχές τις αφήνω επί του προσωπικότερου.

-Tiktos-
τι να ευχηθώ τώρα, ανήμερα των Φώτων;
Άπλετο φως;:P

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Αντώνη

ρε μπαγάσα με κάνεις και χαμογελάω κάθε φορά που περνάς σαν αερικό. Ακόμα και όταν γράφεις για την ομάδα σου. Και με συγκινείς.
Τα ρέστα , προσωπικά.
( να συγχρονιστούμε κάποια φορά, περιμένει και η Κατερίνα:P )

Powered By Blogger