Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Οι ήρωές μου είναι νεκροί

Ωρύονται τα κανάλια μετά το αιφνιδιαστικό μπαμ έξω από το αρχιτεκτονικό λίκνο της δημοκρατίας μας.Σε έντρομο παροξυσμό και οι αφεντάδες βγαίνουν και εξαπολύουν λίβελους εναντίον των "τρομοκρατών"  και  αναπαράγουν χιλιοειπωμένα τσιτάτα καταδικάζοντας τη βία. Επιλεκτικά.
Ξεχνούν ωστόσο ότι η βία έχει χιλιάδες πρόσωπα και τα πλέον επικίνδυνά της είναι αυτά που καμουφλάρονται πίσω από ασφαλιστικά νομοσχέδια, τροπολογίες,νομοθετικές ρυθμίσεις, παγώματα ή μειώσεις μισθών, αστυνομεύσεις, προληπτικές προσαγωγές, παρακολουθήσεις και μεμονωμένα περιστατικά, διαφυγόντα κέρδη ημετέρων και σκάνδαλα θαμμένα σε αρχεία.


Όσο αιφνιδιαστική ήταν η έκρηξη για τον αφοσιωμένο σκοπό της Βουλής, άλλο τόσο αιφνιδιαστική ήταν και η τροπολογία για την αναδρομική φορολόγηση των γονικών παροχών που κατατέθηκε νύχτα σε κλειστή Βουλή. Στα μουλωχτά και υπογείως, η ρύθμιση εντάχθηκε σε συζήτηση νομοσχεδίου για τα δάση!!!Το ίδιο αιφνιδιαστικά και παρασκηνιακά όσο είχε κατατεθεί η ρύθμιση που αφορούσε τη μείωση του αφορολόγητου ορίου άνω του οποίου επιβλήθηκε έκτακτη εισφορά στα ακίνητα την ώρα μάλιστα που ο Υπουργός Οικονομικών έδινε συνέντευξη κάνοντας αβαβά το νέο χαράτσι.
Εν πλήρη αγνοία της φορολογικής κλίμακας και των νέων αντικειμενικών αξιών, οι φορολογούμενοι καλούνται να μεταβιβάσουν περιουσίες υπηρετώντας την εκστρατεία της κυβέρνησης για μείωση του ελλείμματος.
Τσιγάρα και ποτά από την επόμενη εβδομάδα θα πωλούνται ως χρυσάφι.Δε διστάζουν να καπηλευθούν ακόμα και τον καρκίνο μας για να μειώσουν το δημοσιονομικό έλλειμμα που οι ίδιοι και οι προκάτοχοί τους δημιούργησαν.Έτσι Γιώργη μου τα έβρισκα και εγώ τα λεφτά, στερώντας τα από τους πολλούς.
Και σα να μην έφταναν οι εγχώριοι γαμίκοι, κατέφθασαν και επιβήτορες εξ Ευρώπης και πίσω από τη χλιδή των παχυλών μισθών τους προτείνουν αύξηση ορίων συνταξιοδότησης, μείωση μισθών και μια σωρεία ακόμα μέτρων οικονομικής συρρίκνωσης της ήδη εξαθλιωμένης λαϊκής βάσης.


Αυτούς ψήφισες ραγιά ψηφοφόρε. Αυτή την αλλαγή οραματίστηκες αδίστακτε και αμετανόητε δουλοπάροικε που ενώ χτυπιέσαι από παντού, συντηρείς και γλείφεις τον κοινοβουλευτισμό τους.Που έχεις σκύψει το κεφάλι και ακουμπάς το χώμα, πρόθυμος ακόμα να θυσιαστείς. Και θυσιάζεσαι, κρεμάμενος από τα ψίχουλα που σου πετούν για να τους ακολουθείς και θυσιάζεις και εμένα.
Μη βιαστείς να με κατηγορήσεις για αντιπασοκική εκστρατεία. Δε με ενδιαφέρουν ποιοί είναι οι ήρωές σου. Δε με ενδιαφέρει το χρώμα τους, το φύλο τους, η εθνικότητά τους, το μέγεθος της ψωλής τους, δε με ενδιαφέρει η διαδοχή τους, τα ηλίθια χαμόγελά τους, τα ψεύτικα δάκρυα, οι αισχρές συγγνώμες.


Απόψε χαμογέλασα. Απόψε σηκώθηκα και χειροκρότησα μπροστά στο κουτί που έκανε λόγο για θρασύτατα χτυπήματα. Απόψε σκέφτηκα χαιρέκακα τις έντρομες φάτσες των πολιτικάντηδων όταν ένοιωσαν την απειλή στο άσυλό τους. Όταν η βία για την οποία μιλούν και αγορεύουν, αυτή στην οποία έχουν στηρίξει όλη τους την ύπαρξη, γύρισε και τους έβγαλε με αυθάδεια τη γλώσσα.Αν τρόμαξαν τα ζόμπι, υπάρχει ακόμα ελπίδα.
Και ας ξέρω ότι αύριο κάποιος άλλος ΕΥΠίτης θα παραβιάσει το οικογενειακό άσυλο ενός ακόμα "υπόπτου", ας ξέρω ότι ο στρατός θα ξεχυθεί σε προληπτικές βαναυσότητες.Απόψε χαμογέλασα χωρίς ενοχή.


Η βία σας γέννησε μωρό.Να σας ζήσει.

It itches, it seethes, it festers and breathes
My heros are dead, they died in my head
Thin out the herd, squeeze out the pain
Something inside me has opened up again

6 σχόλια:

Garcia είπε...

τι κριμα ομως, μονο μερικα τζαμια εσπασαν...


αηδιαζω οταν ακουω "ωωω! ερχονται απ' την ευρωπη για να ελεγξουν αν τηρουμε τις εντολες τους"

ευρωπαικη ενωση ομως θελατε? φατε τη, στα μουτρα.
θυμαμαι παλια που μας ελεγαν οτι αν μπουμε στην ε.ε θα ανεβουν οι μισθοι μας και θα πλησιασουν το μεσο ορο των υπολοιπων ευρωπαιων, θα αγοραζουμε φτηνοτερα τ' αυτοκινητα...αλλη ποιοτητα ζωης παιδι μου!!
ειχαμε και εχουμε τους δικους μας νταβατζηδες, προσθεσαμε απλως κι αλλους.
πολλοι ομως ακομη να το καταλαβουν.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Επειδή είμαι πολύ επιφυλακτικός.....
Επειδή είμαι πολύ καχύποπτος.....
Επειδή σε κάθε μαζική οργή-πάντα θα βάζουν και μια βόμβα;στην βουλή(αλήθεια ποιοί;).........
Γι αυτό τους φτύνω..........
Γι αυτό πάντα κάτι θα πίνω.......
Γι αυτό και για τ'άλλο......
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ !!!!

the elf at bay είπε...

Δεν μπορούσες να τα πεις καλύτερα. Εύγε!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

One step at a time -Κωνσταντίνε -μου.
Το τζάμι του ήσυχου ύπνου τους ράγισε.
Το χτύπημα, ήταν συμβολικό. Δηλωτικό της εξάντλησης της ανοχής.
Θύματα δε θα ήθελα να υπάρχουν για να είμαι ειλικρινής. Ας μη γίνουν οι θύτες ήρωες.

Η σύγκλιση προς την Ευρώπη τους γίνεται μόνο σε ότι αφορά ρυθμίσεις που δε μας ευνοούν. Ραγιαδισμός..μη δυσαρεστήσουμε τον αφέντη και μας κάνει ντα.



-elf-
καλό ή κακό είναι αυτό;:P
Βγαίνω.
( να είσαι καλά ξωτικό )



-Σκόρπιες Σκέψεις-

Τα μεγάλα έρχονται όταν δεν τα περιμένουμε αλλά τα φτιάχνουμε. Κομμάτι-κομμάτι.
Το σάλιο μου το σέβομαι, δεν το χαραμίζω όπου να'ναι.
Οι κακοί την έβαλαν τη βόμβα. Θα το δεις. Κάτι αλήτες θα ήταν πάλι που προσπαθούν να κάνουν την ελεύθερη Αθήνα στρατοκρατούμενη πόλη. Τα είπε ο chief, ξέρει αυτός.

Ανώνυμος είπε...

Καλά που ζείτε;
Δεν καταλαβαίτε ότι τα επιχειρήματά σας είναι αν μη τι άλλο γελοία;
Καλά ποιόν πείθετε με αυτές τις βλακείες;

Ούτε ένα μικρό παιδί!

Αυτή είναι η λύση;

Έτσι θα αλλάξουμε; Σπάζοντας τζάμια;

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Ανώνυμε

σίγουρα πάντως αυτός ο κόσμος δεν αλλάζει ούτε με προσευχές, ούτε με ευχές, ούτε με ανοχή, ούτε με συντήρηση του αλήτικου κοινοβουλευτισμού.
Αν ήταν να αλλάξει, θα είχε αλλάξει 3μιση δεκαετίες τώρα.Δεν αλλάζει με την εφάπαξ λαϊκή εντολή της τετραετίας.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στην τόσο φιλόδοξη αστική δημοκρατία και στα 31 μου δεν είδα τίποτα φιλόδοξο να υλοποιείται προς όφελός μου.
Ως άνθρωπος είμαι εγωιστής Άγνωστε και δεν ανέχομαι τους βολεμένους με τις γεμάτες κοιλιές να αποφασίζουν πότε και αν θα γεμίσει η δικιά μου, τους φωνακλάδες να αποφασίζουν πότε και αν θα πάρω το λόγο, τους κλέφτες να κατοικούν μέσα στην τσέπη μου, τους ψεύτες να αδειάζουν τα ψέματά τους στα μούτρα μου.
Διεκδικώ και απαιτώ την άμεση και αδιαπραγμάτευτη συμμετοχή μου σε ΚΑΘΕ τι που αγγίζει τη ζωή, την αξιοπρέπεια, το μέλλον, την ευτυχία μου.
Πιστεύω στον άνθρωπο και στη δύναμή του να λειτουργήσει αυτενεργά, χωρίς ζυγό στον τράχηλό του.

Θα ήθελα να σου απαντήσω ότι ο κόσμος θα αλλάξει με μια καθιστική διαμαρτυρία με ανεμώνες στα χέρια, αλλά δυστυχώς δεν το πιστεύω πια. Πέρασα προ πολλού τα δεκαέξι και ο ρομαντισμός μου γαμήθηκε στους δρόμους, στη δουλειά, στην καθημερινότητα.
Ναι, θα μπορούσε να αλλάξει αν δε φοβόμασταν. Αλλά ο φόβος έβγαλε ρίζες μέσα στους περισσότερους. Δεμένοι στο άρμα των υποσχέσεων, των φρούδων ελπίδων, στο κελί του βολέματος.
Ξέρεις τι ακούω από ανθρώπους γύρω μου; "Έχεις δίκιο ερωτευμένη, ωραία αυτά που πιστεύεις αλλά μη μιλάς, θα βρεις μπελά. Βολέψου και ζήσε ήσυχα χωρίς μπλεξίματα. Θα τους χρειαστείς , κάνε την πάπια. Έτσι τα βρήκαμε, εμείς θα τα αλλάξουμε;Σώπα"

Ναι, με ενοχλεί που το λέω αλλά καρφάκι δε μου κάηκε για τα τζαμάκια. Καρφί δε μου καίγεται ακόμα και αν "σπάσουν" και οι ίδιοι.. Εγώ που βλέπω ποντίκι σκοτωμένο στο δρόμο και γεμίζουν τα μάτια μου, που δεν έχω σηκώσει πέτρα να πετάξω σε άνθρωπο.Ναι, χάρηκα με τον τρόμο τους. Γιατί εξαντλήθηκε η ανοχή, η εμπιστοσύνη μου, η καλοσύνη και η ευκολοπιστία μου που αυτοί μεταφράζουν ως αδυναμία. Βαρέθηκα, σιχάθηκα, εξοργίστηκα.

Είμαι βέβαιη ότι ακόμα και εσύ που πιθανόν ανήκεις στους φιλήσυχους πολίτες έχεις εξοργιστεί, έχεις ανοίξει τα χέρια σαν πλοκάμια στα μούτρα τους, έχεις σιχαθεί τον εμπαιγμό. Ελπίζω τουλάχιστον.

Ο πληθυντικός υποθέτω δεν είναι ευγενείας. Μη μα τοποθετείς συλλογικά σε ότι έχεις στο κεφάλι σου. Μια είμαι. Και αυτός ο χώρος φιλοξενεί απλά τις σκέψεις μου. Πρώτα ως εσωτερικός διάλογος και ψυχοθεραπεία, μετά για λίγους άγνωστους φίλους που μπαίνουν εδώ. Και ίσως ακόμα και για αυτούς που με αποκαλούν σήμερα "γελοία"
Δεν έχω σκοπό να πείσω κανέναν. Ούτε σωτήρας είμαι, ούτε εμπνευσμένος ηγέτης. Μια σχιζοφρενής που πνίγεται στα σκατά τους κ επιμένει να κολυμπά.

Powered By Blogger