Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Σας πηβάω τους φράχτες


Οι μεγάλοι βεν έχουνε καφόλου μυαλό μου φαίνεται. Τους το έχει φάει όλο η βουλειά τους. 
Βιόλου βε σκέφτονται. Μόνο "τι φα φάμε σήμερα;" τους νοιάζει.


Φήμερα στο σχολείο έγινε μεγάλη φασαρία. Ο Φανασάκης έχωσε μια μπουνιά στον Αλία.Ο Αλία έπεσε πάνω στον τοίχο και γέμισε με αίματα και λέρωσε και το πουκάμιφό του. Ο Αλία έβαλε τα κλάματα. Για βύο λεπτά. Και μετά έγινε όλος μπλε και πήρε φόρα και έσπρωξε τον Φανασάκη. Ο Φανασάκης έπεσε και έγινε και αυτός σύσκατος στο αίμα. Ήρφαν και τον πήραν αυτοί με τα άσπρα που οβηγούν ένα μεγάλο αμάξι που κάνει "μπίου-μπίου" και φα του κάνουνε ράμματα. Βηλαβή, φα πάρουν βελόνα και κλωστή και θα τον τρυπάνε όπως κάνει η γιαγιά μου που μου κονταίνει τα παντελόνια. Γιατί όλα τα παντελόνια είναι μακριά;Ποτέ βεν το κατάλαβα.


Η βασκάλα φύμωσε και όλο αχ και ουφ ήτανε. Τώρα λέει φα τους αλλάξει φρανίο. Ο Φανασάκης και ο Αλία κάφονταν στο ίβιο φρανίο. Από πέρυσι. Και όλο μαζί έπαιζαν.


Μετά βεν κάναμε μάφημα. Ευτυχώς. Ήρφε και με πήρε η μαμά μου και πήγαμε στο νοσοκομείο να βούμε το Φανασάκη. Είχε κάτι τσιρότα στο κεφάλι και όλο βαγκωνόταν από τον πόνο.Τον ρώτησα γιατί  μπουνίδιασε τον Αλία. Μου είπε ότι ο μπαμπάς του-ο μπαμπάς του είναι στρατιώτης, όχι σαν το φείο Νίκο που είναι φαντάρος για λίγο, αυτός είναι για πάντα και παίρνει λεφτά- του είπε ότι οι ξένοι είναι κακοί και φέλουν να μας πάρουν τη γη. Και ότι η Ελλάβα ανήκει στους Έλληνες. 
Βηλαβή την αγόρασαν όλοι οι Έλληνες μαζί; Και τις φάλασσες;Και τα βουνά με τα χιόνια;Και το χιόνι;Και τα πάρκα;Και τις πλατείες; Και πώς αγοράζεις φάλασσα;Και πού ξέρεις πού είναι η βικιά σου φάλασσα και πού η φάλασσα του άλλου;Και όταν λιώσει το χιόνι που αγόρασες, παίρνεις αποζημίωση;


Φα κάνουν λέει και βημοψήφισμα για να βιώξουν τους ξένους. Βημοψήφισμα είναι όταν απαντάς σε μια ερώτηση. Όχι όπως στο σχολείο, με μπλα μπλα και επειβή και τέτοια. Με "ναι" ή "όχι". Σα μια κούκλα που είχα πιο μικρή και μόνο ναι και όχι έλεγε. 


Και είπε ότι πρέπει οι Έλληνες να φυλάμε τα σύνορά μας μη μας τα κλέψουν.
Ρώτησα τη μαμά τι είναι σύνορα. Είναι κάτι σαν το φράχτη που έχουμε στην αυλή. Και είναι πολύ ακριβά τα σύνορα. Βίνουμε πολλά λεφτά σε κάτι μακριά σύρματα σαν αγκάφια. Οι μεγάλοι είναι χαζοί, σας το είπα; Φα φοβηφούν οι άφρωποι ένα φράχτη; Για να πάω στη Γιονίντα, που μένει βίπλα, σερνόμαστε κρυφά κάτω από το φράχτη.Και πηγαίνω κρυφά κάθε μεσημέρι και στο Βημητράκη που μένει πίσω. Σκαρφαλώνω στο φράχτη και πηβάω. Και ας είμαι "σαν τσίρος" που λέει η γιαγιά.Και πηγαίνουμε μαζί στις κούνιες.Με το Βημητράκη είμαι ερωτεβμένη αλλά μην το πείτε στη μαμά γιατί φα με κάνει μαύρη στο ξύλο και μετά φα φέλουν να με βιώξουν και εμένα από την Ελλάβα. Όσους έχουν άλλο χρώμα φέλουν να τους βιώξουν. 
Εμένα μου αρέσουν τα χρώματα. Όλα. Και πιο πολύ το κόκκινο και το μαύρο. Και το ροζ είναι πολύ ωραίο.Και η μαμά μου παίρνει τέμπερες σε όλα τα χρώματα.(Μου τελείωσε το μωβ, να της πω να μου πάρει )


Αύριο βε θα έρφει ούτε ο Αλία ούτε ο Φανασάκης στο σχολείο. Ο Φανασάκης φα μείνει στο νοσοκομείο και ο Αλία σπίτι γιατί έπαφε βιάσειση. Κάτι στο κεφάλι είναι αυτό, σαν καρούμπαλο που σε κάνει να έχεις ένα μάτι εντελώς ηλίφιο.
Και είμαι πολύ στεναχωρημένη. Φα μου λείψουν τα παιβιά αύριο. Χάλασε η παρέα.
Φα πω στη βασκάλα να μη μαλώσει το Φανασάκη. Βε φταίει αυτός. Να μαλώσει το μπαμπά του. Οι μεγάλοι τα κάνουν όλα και μετά την πληρώνουμε εμείς. Του αρέσει τώρα που το παιβί του είναι στο νοσοκομείο;


Βε φα ξαναφήσω τους μεγάλους να μου χαλάσουν το παιχνίβι. 
Φέλω κόσμο πολύχρωμο. Με όλα τα χρώματα.Όλα. Και βε φέλω σύνορα με αγκάφια.
Και φέλω τους φίλους μου στο σχολείο , όχι με τσιρότα και βιασείσεις.


Βανάη & Βημητράκης = Love For Ever
( αγγλικό είναι αυτό, από "ξένη" χώρα )





Και κανένας φράχτης βε φα με κρατήσει μακριά του.
Ποτέ.
Και πείτε το και στη μαμά μου αν θέλετε. Ωχού. Σιγά μη φοβηφώ.

22 σχόλια:

Shadowplayer είπε...

εσυ το εγραψες?
αν ναι ειναι ΤΕΛΕΙΟ!
θελοντας και μη λαμβανουμε το μηνυμα που θελει να μας περασει η αφηγηση της μικρης.
Κι αυτη η μικρη αντιπροσωπευει εκατομμυρια αθωα παιδια τα οποια "οι χαζοι μεγαλοι" προσπαθουν να μπολιασουν με το αισθημα του ρατσισμου.
Ας ελπισουμε ομως οτι τα παιδια δεν θα επηρεαζοντε
Και οσοι διαβασουν την ιστορια θα ταυτιστουν με την "Βαναη" και οχι με τον "Φανασακη" :)

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Η Βανάη το έγραψε. Και σε ευχαριστεί για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.

Και ελπίζει να παίξετε μαζί της. Με όλα τα χρώματα. Και να πασπαλιστείτε με λάσπες, να γίνετε μαύροι και να το χαίρεστε.

Shadowplayer είπε...

:)
καποτε πολυ παλια στα χρονια του παιδικου σταθμου επαιζα κι εγω με τα χωματα και τις λασπες (για την ακριβεια η "μανουλα" με πηγαινε στο σχολειο με λουκ "πριγκιπισσα Σισσυ" και με επαιρνε πισω "Πιπη Φακιδομυτη". ισως γι'αυτο να αγαπαω τοσο την Πιπη και να εχουμε πλεον ιδιο χρωμα μαλλιων)
πφφφ...παραληρημα..συγγνωμη.
Ταιριαζουμε με τη Βαναη. Αγαπω κι εγω τη ζωγραφικη.
Οποτε να της πεις πως θα χαρω πολυ να παιξουμε μια μερα..

Garcia είπε...

Bαναη μου αρεσε αυτο που εγραψες στο τελος "Φέλω κόσμο πολύχρωμο".

εγω το βλεπω και σαν μια ευκαρια να μαθω ακομη περισσοτερα πραγματα για το κοσμο γυρω μου. γνωριζεις ανθρωπους απο αλλες χωρες και εχουν τοσα να σου πουν...
ομορφες ιστοριες για τα εθιμα τους, τις ιδιαιτερες γευσεις, τη μουσικη τους αλλα και στεναχωρες ιστοριες.

προσφατα μαλιστα, μια φιλη και πρωην συναδελφος η οποια ειναι απο την Αλβανια, μου ελεγε πως ηταν οι πρωτες της μερες στην Ελλαδα, στο σχολειο...
Ξερεις πως την υποδεχτηκαν Σχιζοφρενη μου, στο σχολειο?
(το θυμαμαι και φρικαρω)
"ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΡΩΜΟΑΛΒΑΝΙΔΑ ΑΠ' ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ" της ειχαν γραψει τα ζωα οι συμμαθητες της.
ειναι 30 χρονων τωρα κι ακομη το θυμαται.

ειναι αθλιο να εισαι ενας ανθρωπος συντηρητηκος, να "συντηρεισαι" με αυτα που σου εμαθαν μονο, χωρις ο ιδιος να ψαxνεις. γι αυτο και το φταιξιμο νομιζω δεν το εχουν μοναχα οι γονεις. αν ηταν ετσι θα πρεπε κι εγω να μη θελω τους ξενους :((
- αργοπεθαινει ο ανθρωπος που δεν ΑΛΛΑΖΕΙ τη περπατησια του (και οχι μονο, θα συμπληρωνα)λεει ο φιλος μας o Νeruda :) -
(το χω μαθει απ'εξω μιλαμε!)
τους εχω καταλαβει αυτους τους τυπους, δεν γουσταρουν να μαθουν τιποτα παραπανω απο αυτα που διδαχθηκαν.
"ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ" λενε...
ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΣΤΟΚΟΣ ΕΙΣΑΙ!

εβλεπα επισης, χθες μια εκπομπη σχετικα με τους αλλοδαπους και τις "επιτροπες πολιτων" στον Αγ.Παντελεημονα...
οι τιποτενιοι φρουρουν ΑΚΟΜΗ την παιδικη χαρα για να μη παιζουν παιδια ξενων.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΘΙΚΙΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΥΤΑ.
ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΟΤΙ "ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΚΟΣ"

να αφιερωσω κι ενα τραγουδι αγαπημενο? αν και βουρκωνω με τους στιχους του.

"If you're BLACK you might as well NOT shown up on the street
'Less you wanna draw the HEAT"

Garcia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Garcia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Garcia είπε...

ουπς το τραγουδι ξεχασα!

www.youtube.com/watch?v=5rg2eby79aM

(καταλαθος πριν εστειλα το ιδιο μηνυμα 3 φορες, γι αυτο και βλεπεις διαγραφες)

Buona notte!

dimitris είπε...

ΦΘΑΜΑΘΙΑ.ΕΚΘΑΙΘΙΟ. Η ΚΟΛΗΤΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΕΡΙ. ΟΤΑΝ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟ Σ ΤΗΣ ΗΤΑΝΕ ''ΒΟΥΝΟ'' ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΕ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ Σ ΕΙΠΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΘΟΥΛΑ!

OXΙά είπε...

Πραγματικά με αιφνιδίασε η αθωώτητά σου. Αυτή κι αν ήταν μολότοφ!!!
Την καλημέρα μου.

simple man είπε...

Συγκλονιστικά γλυκό και πικρό συνάμα.
Τα σέβη μου.

ξεναγός νεκρόπολης είπε...

το μαριούδι κι ο αλεξανδρής
το μαριούδι κι ο αλεξανδρής
βγαίνουν στην αυλή κρυφά κρυφά
βγαίνουν στην αυλή κρυφά κρυφά

τους βλέπει η γειτονιά και τους χωρίζει
τους βλέπει η γειτονιά και τους χωρίζει
τους βλέπει η μάνα της και μουρμουρίζει
τους βλέπει η μάνα της και μουρμουρίζει

"σούπα βρε μαριούδι μ να μην βγαίνεις,
σούπα βρε μαριούδι μ να μην βγαίνεις
έξω στην αυλή κρυφά κρυφά
έξω στην αυλή κρυφά κρυφά..."

"μάνα αν θέλεις πάλι δείρε με
μάνα αν θέλεις πάλι δείρε με,
πάλι εγώ θα βγαίνω στην αυλή
για να βλέπω τον αλεξανδρή"



τραγούδι απ' τα μέρη μου.
για μια ακόμα περίφραξη,
για ένα ακόμη σύνορο

το τραγουδάκι λέγεται "αλεξανδρής",
(αντί για "μαριούδι" μιας και τον αγώνα τον έδωσε η πιτσιρίκα)

οδoφραγμα είπε...

Ξεναγε... θυμάμε τους Σμέρνα να το παίζουν διασκευή σε κάποια συναυλία αυτό το τραγούδι, δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει ηχογραφημένο καπου... Πολυ ωραίο τραγούδι, με είχε συγκλονίσει όταν το άκουσα πρώτη φορά...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Shadowplayer
Και εγώ αγαπώ τη ζωγραφική. ίσως επειδή η ίδια θα ήμουν άθλια ζωγράφος.


Konstantinos
Τραγικό! Ευτυχώς υπάρχουν και σχολεία στα οποία ελληνόπουλα και μη είναι μια γροθιά.Υψωμένη στον παραλογισμό των "πατριωτών"
Στον Άγιο Παντελεήμονα οι δήθεν αυτόκλητοι επί της ουσίας ετεροκατευθυνόμενοι "αγανακτισμένοι" έχουν χάσει το παιχνίδι πριν καν αρχίσουν να παίζουν.

Κομματάρα!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

dimitris
με είπεθ πθευδή τώρα:D

ΟΧΙΑ
όλοι μας κουβαλάμε κάποια σπέρματα αθωότητας. στραγγαλισμένα και λειψά, αλλά υπάρχουν.Με πολύ σκάψιμο τα βρίσκεις, για λίγο.
Το να είσαι αθώος σήμερα ταυτίζεται με την ηλιθιότητα, δυστυχώς.
Καλησπέρες!

simple man
Να είσαι καλά!

Ξεναγέ
δεν το έχω ακούσει. Παίζει γιουτιούμπι;
Ο αγώνας δίνεται από κοινού. Και τελικά ερωτευόμαστε τους συντρόφους μας στην ανταρσία.

Shadowplayer είπε...

εγω με θυμαμαι παντα να ζωραφιζω...
συνηθως ακουω καλα σχολια.
προσωπικα, ειτε καλο ειτε κακο (για τους αλλους) το αποτελεσμα, δε με ενοιαξε ποτε.
αρκει να νιωθω εγω καλα.
ετσι κι αλλλιως ειναι τροπος εκφρασης...και λυτρωσης!

Unknown είπε...

Χαιρετω!σε προσκαλω στο μπλογκ μου να συμμετεχεις!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Shadowplayer

έτσι και εγώ τα κρατώ για εσωτερική κατανάλωση. Ίσως και ως μελλοντική ψυχιατρική διάγνωση.

Arvyla
thanks. θα περάσω

Michalis είπε...

Δεν διάβασα όλα τα σχόλια, αλλά φαντάζομαι ότι θα στο είπαν οι περισσότεροι. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Ax μου είχε λέιψει η μικρούλα Βαναη!!! Μου έλειψε το πόσο απλά μπορούμε να δούμε κάποια πράγματα!!
Όσο για τον Φανασάκη... ότι και να πω είναι λίγο!! Έχουν πάθει όλοι μια παράνοια και δυστυχώς φανατίζουν και μικρότερους...

"Μυστικά" φιλιά!!!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Michalis
αν τολμούσαν ας έκαναν και αλλιώς.
:emoticon_me_nitsa:
:D

Μυστικό Μονοπάτι
βε μιλάει συχνά αλλά όταν μιλάει βεν το βουλώνει.
( τώρα, δε με παίρνει να τα χώσω στους μεγάλους:D )

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=jMdu-q4oz-Y
Αυτό το τραγούδι νομίζω ότι ταιριάζει με την ανάρτηση της Βαναής

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Η Βανάη σε ευχαριστεί για το βιδεάκι αν και οι TXC δει είναι του γούστου της ούτε συνάδουν με τις ανησυχίες της.
Εκτός και να ο Βορίδης βραβεύσει και της Βανάης το κειμενάκι:D

Powered By Blogger