Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Στραβός είναι ο γυαλός ή εγώ πηγαίνω όρτσα;

Μας τελείωσε και ο Τσιατούρας. Καρατομήθηκε από τον ευαίσθητο* σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων Μιχάλη Χρυσοχοϊδη..Τα ντου στα Εξάρχεια καθώς φαίνονται αποφασίζονται και υλοποιούνται από bots. Αυτόματα. Ο Υπουργός, έκπληκτος μαθαίνει τα καθέκαστα από το Ίντερνετ.
Βέβαια, η ώρα της δημόσιας συγγνώμης και της ευθιξίας ακολουθείται από την προφορική εντολή του Υπουργού στον Ραχωβίτσα ( άλλο αγγελούδι αυτό, αθώο πλάσμα, απονήρευτο )για ετοιμότητα σε "ομαδικές συλλήψεις" στα Εξάρχεια κατά τη διάρκεια της χθεσινής πορείας-διαμαρτυρίας αγανακτισμένων και θιγόμενων πολιτών.




Beckett, που είσαι;


Δεν είμαι καλά γιατρέ μου. Τις νύχτες ονειρεύομαι ότι είμαι ο Ποπάυ, έχω κατεβάσει ένα λιβάδι σπανάκι ( αλήθεια, πόσο πάει το κιλό πλέον; ) και με το χέρι τούμπανο μοιράζω αεροπλανικές καρπαζιές.




*βρείτε το ανέκδοτο της ημέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger