Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

Μάγκες Πειραιώτες

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εκτιμώντας ότι η παράβαση στην οποία υπέπεσε η Π.Α.Ε. Πανσερραϊκός κατά τον χθεσινό αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδος αποτελεί ένα στιγμιαίο ανθρώπινο λάθος, αποφάσισε να μην υποβάλλει ένσταση κατά του κύρους του αγώνα.


( από το www.olympiacos.org )


Διότι όση αξία έχει να κερδίζεις άλλη τόση έχει να ξέρεις να χάνεις έντιμα και υπερήφανα.
Και να αποδεικνύεις μικρούς, ασήμαντους και κομπλεξικούς όσους βιάστηκαν να μιλήσουν προβοκατόρικα για χάρτινες προκρίσεις φανατίζοντας το φίλαθλο αίσθημα.












4 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Mεσα σ ολα σε βρίσκω...
αλλα επειδη εγω δεν ειμαι μεσα σε ολα να κρατήσω αυτό που εχεις δεξια στη σελιδα σου της Πλαθ;
Λατρεμενη...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Είναι που χωράω εύκολα:P


Να το κρατήσεις φυσικά.
Αν και δεν ξέρω αν σε καλύπτει το "είμαι μόλις τριάντα":D
( αστεϊζομαι φυσικά )

Την ταινία την έχεις δει;


( αυτό που μας αρέσουν οι καταραμένοι ποιητές μήπως να το κοιτάζαμε; )

Μαρια Νικολαου είπε...

Τι 30 τι 40 τι 50 γλυκιά μου...
Μονο που για μενα προσωπικά να ξερεις κατι.
Ισως ειμαι η μοναδική ή από τις ελάχιστες γυναικες που δεν θελουν να γυρισουν το χρονο ουτε μια μερα πισω.
Ειμαι 42 και 11 ημερών. Ποτε δεν εκρυβα την ηλικία μου και ποτε μα ποτε δεν θελω να την γυρισω πισω.
Καθε φορα νιωθω μια χαρα εδω που ειμαι .Το μονο σιγουρο :)

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Και πολύ καλά κάνεις.
Και ενώ τον χρόνο δε θέλω να τον αντιστρέψω ούτε του λόγου μου, θα ήθελα να πειράξω τις στιγμές του.
Να κάψω μερικές, να φτύσω άλλες.
Να παγώσω τις περισσότερες.


Όταν ξεκίνησα να σου απαντώ σε αυτό σου το σχόλιο ήμουν μερικά λεπτά νεότερη:P

Powered By Blogger