Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009
Του Δρόμου. ( Ο δρόμος είχε τη δικιά του - βρώμικη- ιστορία.)
Προεκλογικό χαράτσι φύλαγε η Ν.Δ για τους κατοίκους της ΒορειοΑνατολικής Αττικής και όλους τους ατυχείς διερχόμενους οδηγούς με την επέκταση της καταβολής αντιτίμου διέλευσης από τα διόδια των Αφιδνών και στις 2 λωρίδες κυκλοφορίας, κωφεύει η σοσιαλιστική (μουχαχα) κυβερνώσα παράταξη στις διαμαρτυρίες των κατοίκων.
Σε έναν οδικό άξονα κακοσυντηρημένο, με τους παράπλευρους δρόμους παρατημένους στο κακό τους το χάλι ( οδόστρωμα φαγωμένο από τις καθημερινές μετακινήσεις φορτηγών αυτοκινήτων, ασφαλτόστρωση της κακιάς ώρας ) , που παράλληλα συνιστά τη μοναδική οδική αρτηρία επικοινωνίας με αυτές τις περιοχές, όχι μόνο δεν έγινε πρόβλεψη εξαίρεσης έστω των μόνιμων κατοίκων από την ετσιθελική καταβολή του παράλογου αντιτίμου, αλλά δεν προβλέφθηκε καν χιλιομετρική αναγωγή στο ποσό που καταβάλλεται.
Καμπίνες διοδίων σταδιακά περικύκλωσαν και τους παρακείμενους δρόμους που οδηγούν στην εθνική οδό, εγκλωβίζοντας επί της ουσίας τους οδηγούς.
Και όλα αυτά, με πρόσχημα την ανταποδοτικότητα του αντιτίμου για την "Ιόνια Οδό"
( ο Σουφλιάς ήταν πολύ σουρεάλ τύπος τελικά ), σε μια χώρα που τα "διόδια" καταβάλλονται για έργα που ακόμα βρίσκονται σε μακέτες. ( είναι αυτό το έργο μακέτο; )
Δρόμοι που αν δεν είναι ανύπαρκτοι, στην πλειονότητά τους εγκυμονούν θανάσιμους κινδύνους, για τους οποίους ο φορολογούμενος έχει προ πολλού πληρώσει την κατασκευή μέσω των τελών κυκλοφορίας και της θηριώδους φορολογίας των υγρών καυσίμων.
Η τραγελαφική λογική που διέπει την πολιτική κατασκευής οδικών αρτηριών σε αυτή τη χώρα, ( μετάφραση : πολιτική εξυπηρέτησης μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών, και υποτέλειας στους μεγαλοεργολάβους ) ολοκληρώνεται με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να δικαιώσει το Σύλλογο Περιβαλλοντικής Προστασίας Ζαχάρως, στις αιτιάσεις του ενάντια στη δίοδο του Β.Δ. Άξονα Πελοποννήσου μέσα από την προστατευόμενη περιοχή του Καϊάφα (Natura 2000). Ο σχεδιασμός της Ολυμπίας Οδού, παραβιάζει απροκάλυπτα την κοινοτική περιβαλλοντική νομοθεσία ( οι συνειρμοί που κάνω με την καταστροφική πυρκαϊα του 2007, με εξωθούν σε χρήση γαλλικών Ανατολικής Σορβόννης, αλλά θα σταθώ στο ύψος μου )
Και αν η κυβερνώσα "σοσιαλιστική" παράταξη
( "με τόσα ψέματα που ντύθηκαν οι λέξεις" ) αδυνατεί να ακυρώσει συμφωνίες της προκατόχου της, δε διστάζει να προβεί σε ακύρωση του μέτρου της απόσυρσης παλαιών επιβατικών αυτοκινήτων, τη στιγμή που έχει ήδη υπογραφεί η ΚΥΑ και χιλιάδες αγοραστές νέων αυτοκινήτων έχουν επενδύσει στο μέτρο.
Απαξιώνοντας τις ίδιες τις προεκλογικές εξαγγελίες περί ευνοϊκότερων μέτρων απόσυρσης και αγνοώντας το γεγονός ότι το ένα στα τρία αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους ( εχμ, καρμανιόλες εννοώ ) είναι παλιάς, ρυπογόνου τεχνολογίας, με πρόσχημα την επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού ( μετεκλογική επινόηση ), θέτει φρένο σε μια από τις απειροελάχιστες αποφάσεις της Ν.Δ που δεν στρέφονταν εναντίον της τσέπης του πολίτη.
Και ενώ επικαλούνται την έλλειψη περιβαλλοντικού οφέλους !!!!!! εφόσον κατά την εκτίμησή τους τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα δεν είναι ιδιαίτερα ρυπογόνα, προχωρούν ανερυθρίαστα στην αύξηση των τελών κυκλοφορίας με κριτήριο την παλαιότητα.!!!
Κατά τα λοιπά, οι εξουσιαστές με τα πράσινα θα οδηγούν υβριδικά αυτοκίνητα από σεβασμό στο περιβάλλον.
Εσύ, φουκαρά εξουσιαζόμενε, βάλε το παλιό σου αυτοκίνητο στον πάτο σου, πλήρωσε αυξημένο τέλος κυκλοφορίας, πλήρωνε διόδια και οδήγησέ το σε δρόμους που βλέπεις σε μακέτες και σε αρτηρίες η διέλευση των οποίων πρέπει να συνοδεύεται από βαθύ σταυρό και μην ξεχάσεις να παραμείνεις πρόβατο και να ξανακατέβεις στην κάλπη να ψηφίσεις το λύκο σου.
Πάσχουμε από το "σύνδρομο της Στοκχόλμης."
Και ας μη μοιάζουμε καθόλου με τους Σουηδούς.
Ετικέτες
Γαμώ την Κοινωνία μου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
Όλη αυτή η ιστορία με τα διόδια είναι εντελώς θλιβερή. Να σου πω όμως κάτι; Ο μαλάκας Έλληνας πάλι στην κάλπη το ίδιο κόμμα θα ψηφίσει. Δεν ενδιαφέρεται πια. Απλά φυτοζωεί. Απλά.
Καμπίνες διοδίων ή κομπινες διοδιων?
ΞΩΤΙΚΟ
ο "μαλάκας ο Έλληνας" αν δεν ασχοληθεί με την ντροπιαστική μεταναστευτική πολιτική χειροκροτώντας τη ή έστω παρέχοντάς της άλλοθι, θα συνειδητοποιήσει ότι είναι "πολίτης ενεργός" σε 4 χρόνια, οπότε και θα του ζητηθεί.
Ο ραγιαδισμός φαίνεται να συνυφαίνεται με τον "Έλληνα", είτε αυτός έχει να κάνει με αλλότριους κατακτητές, είτε με αυτούς που φέρουν πιστοποιημένη ελληνική υπηκοότητα.
@Ζερνταμερί
ένα ορθογραφικό - παύλα - εννοιολογικό λάθος έκανα:P
Δημοσίευση σχολίου