Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Σε βήτα ενικό

Όχι βρε φίλε. Δεν ήμουν εκεί. Ακόμα δεν είμαι εκεί. Δεν είναι ότι θέλω να είμαι εδώ. Ούτε και εδώ είμαι .Και με ρωτάς γιατί. Γιατί εκεί ήταν ο γείτονάς μου. Εκείνος που τυχαία, σε μια λαϊκή μου είπε " Μια χαρά είναι τα ΜΑΤ. Και μόνο που κάθε μέρα χτυπιούνται με τους αναρχικούς, πολλά κάνουν." Και ήταν εκεί και εκείνος ο νεαρός που δε θυμάμαι το όνομά του. Εκείνος που συναντάμε στο πάρκο, στη βόλτα με τα σκυλιά. Εκείνος που μόλις είδε τον Αιγύπτιο με το σκυλί του τον ρώτησε με τον εξυπνακίστικο τρόπο του "το μάζεψες να το παχύνεις για να το φας;" Και ξέρεις φίλε. Ο Αιγύπτιος είχε μαζέψει ένα αποστεωμένο, κακοποιημένο σκυλί από το δρόμο ενώ ο νεαρός έσκασε το μηνιάτικο στο πετ σοπ για τη ράτσα. Και ήταν εκεί και εκείνη η συνάδελφος. Εκείνη που σνομπάριζε κάθε απεργία, μη "χάσει το μεροκάματο"και την ισιωτική στον κομμωτή.Εκείνη που σήμερα μου έκανε κήρυγμα για τον καναπέ.Και ήταν εκεί και εκείνος που σε κάθε χτύπημα των μπάτσων μιλούσε για αυτοπροστασία από αλήτες, περιθωριακά στοιχεία και τρομοκράτες.Και ήταν ακόμα και εκείνος που στις επόμενες εκλογές θα αναζητήσει καταφύγιο σε μια καινούρια ή και ίδια κοινοβουλευτική λύση.Εκείνος που καταδικάζει τη βία απ'όπου και αν προέρχεται ακόμα και αν προέρχεται από τον κολασμένο. Εκείνος που είδε κοινωνικά απόβλητα στα χέρια των μεσήλικων που μάτωσαν το κεφάλι του Χατζηδάκη ή έσκισαν τη μπλούζα του Παναγόπουλου.

Δεν ήμουν εκεί για τον ίδιο λόγο που δεν ήμουν εκεί με το μαύρο μπλουζάκι τον Αύγουστο του 2007 να κλαίω για τα καμμένα την ίδια ακριβώς στιγμή που καίγονταν.

Όχι φίλε. Δεν είμαι ελιτίστρια. Δεν είναι που ξέρω πού βρίσκονταν οι παραπάνω ως σήμερα. Μπορώ να παραβλέψω τον περασμένο τους λήθαργο, μπορώ να ξεχάσω την αλαζονεία τους σε κάθε δακρυγόνο, σε κάθε γκλοπιά σε σύντροφο, σε φοιτητή, σε εργάτη, μπορώ να ξεχάσω το χλευαστικό τους ύφος σε κάθε άκουσμα προσαγωγής και σύλληψης. Μπορώ να κλείσω τα αφτιά στον οτινανισμό και να αφουκραστώ το ετερόκλητο πλήθος. Είναι που φοβάμαι το που θα είναι αυτοί αύριο. Είναι που φοβάμαι το άτακτο σκόρπισμα σε μια ανακοίνωση αύξησης μισθών και επιστροφής κρατήσεων. Βλέπεις ο φιλήσυχος πολίτης δε δίνει σημασία όταν βλέπει καθημερινά να λείπουν μερικά ψιλά από το πορτοφόλι του. Μπορεί να το ανέχεται για χρόνια αλλά αγανακτεί μόνο όταν του κλέψουν ολόκληρο το πορτοφόλι και ας έχει ήδη αδειάσει. Είναι που μπορεί να αντέξει κάθε χούντα αλλά αγανακτεί μπροστά στην οικονομική υποδούλωση. Είναι που μπορεί να ανεχθεί κάθε αφεντικό ίδιας "φυλετικής" προέλευσης αλλά εξοργίζεται μπροστά στον ξένο τύραννο.Είναι που μπορεί να κοιμάται μακάριος αλλά θίγεται το πατριωτικό του φιλότιμο μόλις τον κατηγορήσουν ότι κοιμάται. Είναι που μπορεί να αντέξει καρτερικά κάθε ιδεολογική μέγγενη, να αντέξει τις σφαίρες στα πόδια, το μπαρούτι στο μυαλό αλλά να ασφυκτιά μπροστά στην οικονομική στένωση.

Όχι, δε μπορούσα να με δω εκεί. Πώς θα μπορούσα να με φανταστώ μέσα στο πατριωτικό ντελίριο και τον ιστορικό συμπλεγματισμό; Μέσα στις politically correct εκκλήσεις και τις επικλήσεις στον αυτοσεβασμό;

Και  όταν θα'μαι εκεί θα είμαι παρέα με την ιδεολογία μου. Γιατί ξέρεις, η ιδεολογία δεν είναι αξεσουάρ που το αφήνεις σπίτι όταν δεν ταιριάζει στο ντρεςς κόουντ της εκδήλωσης. Και θα'μαι εκεί με την οργή μου, το στρεβλωμένο μου μυαλό και τη συγχωρεμένη μου αυτοσυγκράτηση.Και θα'μαι εκεί με τη μάσκα μου, με την πέτρα, το μπουκάλι, τη βαριοπούλα και όποιο διαθέσιμο μέσο βρεθεί. Όχι γιατί είμαι ατρόμητη ή γενναία αλλά ακριβώς γιατί φοβάμαι. Γιατί μετρώ το φόβο μου σε κάθε μου ρυτίδα έκφρασης σε κάθε πετάρισμα των βλεφάρων. Και αυτό το φόβο δε θέλω να τον συμμεριστούν. Θέλω να τον φοβηθούν. Ξέρεις, τα σκυλιά όταν φοβούνται ή το βάζουν στα πόδια ή ανοίγουν τα πόδια ή ορμάνε και δαγκώνουν. Και αν θα'μαι εκεί δε θα΄μαι για "να είμαι και εγώ εκεί" αλλά θα είναι για να μη φύγω. Όχι για να μη χάσω το ραντεβού με την ιστορία, όχι για μια αράδα στο βιογραφικό, όχι για να μη μετανοιώσω που έχασα το ιβέντ. Όχι για τη βάρδια πριν και μετά τη δουλειά αλλά ακριβώς για την ώρα της δουλειάς.

Μόνο μη μου μιλάς για επανάσταση. Μου θυμίζεις τον κυνηγό που βγαίνει για εκπαιδευτικό με το κουτάβι και τα κατευθυνόμενα θηράματα και καυχιέται για το κίλλερ λαγωνικό του. Μίλα μου για την ευκαιρία μιας γενικευμένης κοινωνικής απεύθυνσης , μίλα μου για το γκάζι για τη φωτιά. Μίλα μου για την αισιοδοξία να γίνει η ανοιχτή αμεσοδημοκρατική συνέλευση το βίωμα σε κάθε γειτονιά, σε κάθε τετράγωνο, σε κάθε σπίτι. Μίλα μου για ελπίδα αλλά μη γυρίζεις το βράδυ χαρούμενος. Δε θυμάμαι ποτέ να γυρίσαμε χαρούμενοι μετά από καμία πορεία, από καμία διαδήλωση. Μίλα μου για κάτι που ψυχανεμίζεσαι ότι μπορεί να αλλάξει στο μυαλό, μίλα μου για το κλείσιμο του ματιού από ένα θυμικό που επιτέλους συμφιλιώνεται με την εγγενή οργή του αλλά μη μου μιλάς για "πειθαναγκασμό μιας νέας, έτοιμης και δεκτικής μάζας" Γιατί αν δε σου φτάνει μια μικρή εστία πολέμου στο άλλο ημισφαίριο της γης για να βγεις και να ουρλιάξεις, αν δε σου φτάνει η καταστολή στη δίπλα ρούγα, αν δε σου φτάνει ένα "μεμονωμένο περιστατικό" στις πλάτες κάποιου αγνώστου με κουκούλα, αν δε σου φτάνει ο "εξοστρακισμός μιας σφαίρας" στο κορμί ενός παιδιού, αν δε σου φτάνει το σκοτάδι ενός κελιού κληροδότημα σε κάποιον πρώην ανώνυμο και νυν επώνυμο που τόλμησε να μιλήσει, αν δε φτάνει η ίδια η ζωή ή η απουσία αυτής για να πειστείς, δε θα σου φτάσει η κάθε ή ο κάθε "ερωτευμένος σχιζοφρενής" για να σε πείσει.

Θα είμαι εκεί. Στο δρόμο, στην πλατεία, στην ταράτσα και όπου χρειαστεί. Αλλά θα είμαι εκεί με τις δικές μου προσλαμβάνουσες στην ίδια όμως πραγματικότητα. Παρέα με τις δικές μου ιδεολογικές αγκυλώσεις και αυταπάτες.

Και ελπίζω αύριο να έρθεις να μου χτυπήσεις την πλάτη, με εκείνο το βλέμμα της δικαίωσης. Να με κατηγορήσεις για αρτηριοσκληρωτισμό και άκρατο σεχταρισμό και να σου πω ένοχα "είχες δίκιο". Αλλά μέχρι αύριο να ξέρεις ότι θα'μαι εκεί, με εκείνους που δεν περιμένουν να δουν τον εξανθρωπισμό της εξουσίας αλλά ποθούν να τη δουν δυο μέτρα κάτω από το φλοιό της γης.




32 σχόλια:

ένας στρατολάτης είπε...

Τι να προσθέσω παραπάνω που το κείμενό σου δικαιώνει και ταυτόχρονα διαλύει τις αυταπάτες μου;

Αντίλογος είπε...

"Μίλα μου για ελπίδα αλλά μη γυρίζεις το βράδυ χαρούμενος. Δε θυμάμαι ποτέ να γυρίσαμε χαρούμενοι μετά από καμία πορεία, από καμία διαδήλωση" Τα είπες όλα σε αυτή τη φράση..

the elf at bay είπε...

Έγραψες.

Garcia είπε...

:)

Μπορει μεσα σ' αυτους να ειναι ο γειτονας σου, η συναδελφος σου...αλλα δεν θα ειναι μονο αυτοι.

Προτιμω τ' οτι δειχνουν εστω και τωρα την ενοχληση τους-το θυμο τους παρα να το κρατησουν μεσα τους και να μη βγουν ποτε να φωναξουν.

Μ' αρεσει που δεν κατεβαινουν με σημαιες.
που σνομπαρουν το ΠΑΜΕ και τις βολτες που διοργανωνει, τους συνδικαλιστες και τους εξωκοινοβουλευτικους.
τοσο καιρο οι πορειες των παραπανω τι αποτελεσμα ειχαν?
"οργανωμενες" αντιδρασεις ηταν κι αυτες.
11 - 15.00 Διαδηλωστε.
(οσο για τα επεισοδια ξερεις τη γνωμη μου...Btw σε ενα σημειο που γραφεις οτι θα "εχω μαζι και τη βαριοπουλα"...τη βαριοπουλα τι την θες Σχιζοφρενη??)

Ανεργια, μισθοι της πλακας, αυξηση τιμων σε ολα τα ειδη, ξεπουλημα δημοσιας περιουσιας και αβεβαιο μελλον ειναι πολυ σημαντικοι λογοι για να κατεβαινουν καθε μερα στο Συνταγμα.

απ' το τιποτα...
το προτιμω.



μάκια!

υγ. θα κατεβω σε λιγο να δω τι παιζει και ετσι θα εχω μια καλυτερη εικονα...παντως εδω που τα λεμε το ολο σκηνικο μοιαζει λιγακι με φιεστα...αλλα ας μην προτρεχω.

αμα παντως εχουν δωρεαν μπυρα θα σ' ενημερωσω να κατεβεις! :P

στη Θεσσαλονικη παντως ακουσα οτι εχουν καντινες, μαλλι της γριας, σουβλακια κλπ κλπ.
(λογικο... τοσες ωρες στο δρομο το στομαχι θα παραπονιεται)

nikolas είπε...

Το πιο ωραίο κειμενό σου που έχω διαβάσει... Η διαδήλωση δεν είναι happening. Είναι ιδεολογικός οργασμός και συνειδητή παρουσία στο δρόμο. Η rock μουσική που κάποτε αποτελούσε πηγή αμφισβήτησης τελικά εμπορευματοποιήθηκε τη δεκαετία του '80 και μετέτρεψε την ανυπακοή σε συμφέρουσα μόδα των σημερινών βιομηχανιών. Εύχομαι να μη συμβεί κάτι ανάλογο και με τη συνειδητή και όχι περιστασιακή παρουσία μας στο δρόμο.

Garcia είπε...

επεστρεψα απ' τη πλατεια...

παρα πολυς κοσμος, κυριως νεα παιδια, φωναζαν γνωστα συνθηματα, απ' οτι ειδα σκηνες εχουν στηθει, κομματικα πανο και σημαιακια απουσιαζαν...

προτασεις για το πως θα συνεχιστει, συζητησεις...ολα πολυ χρησιμα και σιγουρα το βρισκω προτιμοτερο οτι αυτοι οι ανθρωποι προτιμησαν να μαζευτοιυν και να διαμαρτυρηθουν απ' το να συνεχιζουν βουβα.

:)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

θα προτεινα επισης πρωτα να γνωρισουμε κατι και μετα να βγαλουμε συμπερασματα. :)
σιγουρα σε μια πλατεια με τοσο πολυ κοσμο, αλλα και ενα γεγονος το οποιο τις τελευταιες μερες προβαλεται (λογω της διαρκειας του αλλα και του ογκου) θα γινει και ο χαβαλες, θα μετατραπει και λιγο σε event.

αλλα θα προτιμουσατε αυτος ο κοσμος να μεινει στα σπιτια του βλεποντας ειδησεις?

επισης αν μου επιτρεπεις Νικολα, η ροκ μουσικη εμπορευματοποιηθηκε πολυ πριν τη δεκαετια του '80 και συνεχισε ομως να "ταρακουναει".
σιγουρα ομως κανει εντυπωση το γεγονος πως δεν βγαινουν τραγουδια στην Ελλαδα με κοινωνικο στιχο.
(οπως σωστα ελεγε ο Αγγελακας πριν κατι μηνες σε μια συνεντευξη του)
παρ'οτι τοσα και τοσα εχουν συμβει.


καλο βραδυ.

tiktos είπε...

Ρε φίλη,πόσο δίκιο έχεις!

nikolas είπε...

Φίλε garcia αναφέρομαι στην ολική εμπορευματοποίηση της ροκ και όχι στο ξεκίνημα αυτής της διαδικασίας. Επίσης την αποψή μου την υποστηρίζω έχοντας δει από κοντά το κίνημα των αγανακτισμένων και τολμώ να πω ότι δε μου έδωσαν την εικόνα του αγανακτισμένου πολίτη. Κάτι που με ενόχλησε ήταν και η προώθηση πατριωτικών ζητημάτων (τύπου 300 έλληνες του σήμερα) παρά των ταξικών. φιλικά πάντα

Garcia είπε...

Νικολα κι εγω τους ειδα αυτους τους υπερπατριωτες,μειοψηφια ειναι...
σε καθε διαδηλωση κανουν την εμφανιση τους.

αυτο που θελω να πω ειναι να μην ειστε τοσο 'αυστηροι' απεναντι τους...
αρκετοι αλλωστε (κυριως οι μεγαλυτερες ηλικιες) δεν εχουν ξανακατεβει σε διαδηλωση... για πολλους λογους.
(δεν ξερω πως κρινεις τις προγραμματισμενες πορειες του παμε, αδεδυ και σια, σωματειων και εξωκοινοβουλευτικων αριστερων)

χθες παντως εγινε και συνελευση για το πως θα συνεχισουν, ο καθενας μπορουσε να παρει το λογο να κανει προτασεις κοκ...


αυτα, σορυ αν κουρασα.
Νικολα χαρηκα για τη κουβεντα.

nikolas είπε...

Nαι οι μορφές αυτοοργάνωσης μου άρεσαν κι εμένα... Τουλάχιστον όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο, την ανατροπή του υπάρχοντος συστήματος. Επίσης χάρηκα για την κουβέντα...

ELvA είπε...

Eξαιρετικο, το διαβασα και το blog του φιλου Αντιλογου και αναρρωτιεμαι αν θα μπορουσα να κανω αναδημοσιευση, με την αδεια σου φυσικα.

Χαιρετισμους απο πολυ βορεια! ;)

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Elva

από τη στιγμή που κάτι έχει εκφραστεί δημόσια δε νομίζω ότι χρειάζεται άδεια είτε για να αναπαραχθεί είτε για να σχολιασθεί θετικά ή αρνητικά.

:)

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

tiktos

Πόσο θέλω να έχω άδικο.


----------------

Γράφτηκαν πολλά που θέλω να σχολιάσω μόλις βρω χρόνο.

ELvA είπε...

Kαλημερα!

Σ ευχαριστω για την απαντηση. Το ξερω οτι θεωρητικα ετσι ειναι οπως λες, αλλα παρ ολα αυτα ηθελα να παρω και την αδεια σου,(και για να γνωριστουμε και να με επισκεφθεις κι εσυ καμμια φορα!) :)

Nα σαι καλα!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Είναι ευγενικό που ρωτάς, αυτό είναι αλήθεια. Θα περάσω από το βορρά σου αν και φοβάμαι μη ζηλέψω:P

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Garcia

Συγγνώμη αν φαίνομαι αυστηρή αλλά ειλικρινά ένα μεγάλο μέρος των αγανακτισμένων πάσχει από έλλειψη αυτοκριτικής. Κάποιοι από αυτούς υπήρξαν ένθερμοι ψηφοφόροι νδ και πασοκ και μοιράζονται την ευθύνη της κατάστασης.
Στη συνέλευση θα κατέβω, είναι το μόνο σημείο που με αγγίζει. Το συγκεκριμένο πλήθος, όσο εντρυφεί σε πρακτικές γηπέδου ( ρυθμικά παλαμάκια στυλ γιούρο 2004, σημαιούλες και μούντζες ) μου φέρνει γέλωτα.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Τα επεισόδια δεν είναι το ζητούμενο αλλά σίγουρα η εξέγερση αντί της αγανάκτησης είναι το μέσο. Κοίτα, τη βαριοπούλα δύσκολα να τη σηκώσω , δεν είμαι και το πρώτο μπόι, αλλά ένα σφυράκι όλο και κάπου θα χρειαστεί.
Μου είναι αδιανόητο να στέκεσαι μαζί με χιλιάδες μπροστά στη βουλή και να μην αποπειράσαι να μπουκάρεις μέσα.

Η βασική μου ένσταση είναι το ντύσιμο της όλης διαμαρτυρίας με το ρούχο της "επανάστασης". Η τελευταία δε θα έρθει με ραντεβού, θα συμβεί σε ανύποπτο χρόνο πιθανόν με μια άκυρη αφορμή.

Και τέλος , μπορώ να κάνω έκπτωση στο μέσο αλλά όχι στο σκοπό. Δεν αποβλέπω σε αλλαγή του εκλογικού νόμου, σε κυβέρνηση αρίστων και λοιπά τραγελαφικά που διατυπώθηκαν0όπως τα διάβασα στο site που εμφανίζεται να συντονίζει.

Ίσως είμαι υπερβολικά καχύποπτη και ξινή αλλά φοβάμαι ότι στο τέλος ότι αυτή η "επανάσταση του κρουστού κατσαρολικού" θα γίνει η ταφόπλακα της ελπίδας για έναν μαζικό ξεσηκωμό.

Ανώνυμος είπε...

και τώρα ένα σύνθημα που όλους μάς ενώνει: μικρό μου πόννυ, μικρό μου πόννυ

Ανώνυμος είπε...

Μαλακίες λες, αλλά αυτοί που συμφωνούν μαζί σου το κάνουν μπας και τους κάτσεις. Πού να 'ξεραν όμως τι σαύρα είσαι...

Garcia είπε...

δεν μπορω να διαφωνησω οτι γινεται ΚΑΙ πανηγυρι...
ειδες ομως οτι βρηκες κατι θετικο μεσα σ' ολο αυτο το σκηνικο!

τα αιτηματα του καθενος ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα...οποτε το αφηνω
:)

υγ. αυστηρος-ξινος
εγινα προσφατα οταν παραλιγο να βαλω στην ιδια κατσαρολα τους τραμπουκους με αξιολογους ανθρωπους που αγωνιζονται.

καλημερα.

Άλφα Στερητικό είπε...

Να είσαι καλά που αποτύπωσες αυτά που έχω και εγώ τόσο καιρό στο μυαλό μου και δέν μπορώ να τα βάλω σε μια σειρά. Σ'ευχαριστώ πραγματικά!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Garcia

Μα εξαρχής δεν ήμουν κατηγορηματικά δηκτική στην όλη προσπάθεια και μίλησα και στο αρχικό ποστ για το πόσο αισιόδοξο είναι το γεγονός της συνέλευσης αυτό καθαυτό ακόμα και αν λειτουργεί χαοτικά.
Ωστόσο αυτό απέχει από το να βαφτίσουμε το εγχείρημα επανάσταση. Προσωπικά ως awareness θα το χαρακτήριζα. Το θετικό είναι ότι ξεκινούν συνελεύσεις και σε συνοικίες που δε λειτουργούσαν και θέλω να ελπίζω ότι δεν αντιμετωπίζεται ως μόδα.

Επιμένω ότι πρέπει σύντομα από αγανακτισμένοι να γίνουμε εξεγερμένοι. Η συνάθροιση στην πλατεία δεν ενοχλεί και δεν ανησυχεί κανέναν.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

nikola

Οι δισκογραφικές εταιρίες είναι εταιρίες και αποβλέπουν στο κέρδος. Δεν πιστεύω ότι επαναστατική μπορεί να είναι μόνο η ροκ ή η πανκ. Πολιτικό και ανατρεπτικό στίχο μπορείς να βρεις σε διάφορα είδη. Επαναστατικό στίχο έβαλε και ο νίβο πχ. Ο κάθε δημιουργός είναι υπεύθυνος να στηρίζει το τραγούδι του με την ίσια τη στάση του απέναντι σε αυτό, στον τρόπο διακίνησης, με την ίδια του τη δράση.

Φαντάσου τώρα επαναστατικό τραγούδι από τη Βανδή...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Άλφα Στερητικό

ευχαριστώ αλλά από ότι με διαφώτισε παραπάνω ανώνυμο σχόλιο μπορεί και να προσπαθείς να σου κάτσω η σαύρα.:D

niko νικο είπε...

Πολύ όμορφο και δυνατό το κείμενο, το συναίσθημα ξεχειλίζει.

Για την αμεσοδημοκρατία, καμιά φορά σκέφτομαι οτι μπορεί να γίνει πιο καταπιεστική και απο αυτή την "δημοκρατία" που έχουμε. Πιο ασφυκτική για όσους είναι διαφορετικοί.

Και ναι, είσαι ελιτίστρια αλλα απλά δεν το παραδέχεσαι :)

niko νικο είπε...

.. αν και αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να τραβήξουμε.

Αν θα βγεί ένα καταπιεστικό τέρας ή ένας τρόπος ζωής που θα μας απελευθερώσει όλους, στραβούς κουτσούς, εξαρτάται απο εμάς, απο σένα κι απο μένα...

raslowbap είπε...

Συνυπογράφω

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

niko

Αν το παραδεχόμουν θα ήμουν ελιτίστρια μαϊμού. Αν και νταξ, λίγο σνομπ μπορείς να με πεις μόνο.

ras

να προσέχεις που βάζεις την υπογραφή σου:P

Ανώνυμος είπε...

σήμερα, ήσουν εκεί;Εκτος αν ήσουν με βαριοπούλα και μολότωφ,παρέα με τους ασφαλίτες.Παρα τρίχα θα τα καταφέρνατε,να καταστρέψετε τα πάντα.Ευτύχώς ο κόσμος ξαναγύρισε,στην πλατεία.Το άρθρο βρομοκοπάει αστίλα, η έννοια πολιτική όσμωση σας είναι άγνωστη

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Ή είσαι τραγικά αφελής ή επικίνδυνος αν και το ένα συχνά συνεπάγεται το άλλο.

Τα περί ασφαλιτών να τα πεις σε εκείνους που επιδόθηκαν σε προσφορές λουλουδιών και σε διαδικασίες διαπραγματεύσεων μαζί τους.

Το δυστυχές για σένα είναι ότι αδυνατείς να αναγνωρίσεις τον εχθρό σου κ πλάθεις εχθρούς στα πρόσωπα εκείνων που βοήθησαν να παραμείνει η πλατεία στον κόσμο που ήθελε να διαμαρτυρηθεί.Πώς περίμενες ακριβώς να περικυκλωθεί η βουλή;Με μούτζες,ουστ,τραουδάκια κ σκετσάκια;Με τα ταν ή επί τας;

Αφού θες να μάθεις ήμουν εκεί κ ήμουν μαζί με εκείνους που έδωσαν μάχες με τα σκυλιά του κράτους όσο οι φετιχιστές της μηβίας βαρούσαν παλαμάκια κ κερνούσαν ανοιχτές παλάμες το κτίριο της βουλής κ με εκείνους που κρατούσαν τα οδοφράγματα περιμετρικά της πλατείας απασχολώντας διμοιρίες για να μη φτάσουν στους πασιφιστές κ τους τσακίσουν.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί μου μιλάς στον ενικό, φαντάζομαι όχι από ευγένεια ή σεβασμό για αυτό θα σου πω ότι δεν εκπροσωπώ κανέναν.

Και κλείνοντας, δε γράφω άρθρα. Δεν είμαι ούτε δημοσιογράφος ούτε νομικός και δεν επιθυμώ και να γίνω. Αυτό που χαρακτηρίζεις άρθρο είναι οι σκόρπιες και αφτιασίδωτες σκέψεις μου για το κάλεσμα των αγανακτισμένων την πρώτη του μέρα. Έχω ανασκευάσει κάποιες μεν, έχω φορτώσει νέες ενστάσεις δε και το σχόλιό σου μου δικαιώνει αρκετές από αυτές.

Βαριοπούλα δεν είχα, αποδείχθηκε πολύ βαριά για να τη σηκώσω αλλά υπόσχομαι να γυμναστώ στο μέλλον.

Ανώνυμος είπε...

καλά εγώ ετεροχρονισμένα έπεσα πάνω στο κείμενο σου όπως έκανα μπλογκοπεριήγηση..ωραίο ύφος για να εκφράσει κανείς τις σκέψεις του και χωρίς άκρατο λυρισμό.. γιατί δεν το ενημερώνεις πιο συχνά? μιλώντας φυσικά εκ του αποτελέσματος και κρίνοντας τη κατάσταση εκ του ασφαλούς, έχοντας πατήσει ελάχιστα στο σύνταγμα, όλο αυτό το εγχείρημα αποδείχτηκε μια φούσκα.. κίνημα αγανακτισμένων σου λέει μετά..μας κόβουν τα φράγκα, τα επιδόματα και τις επιδοτήσεις και ήρθε καιρός να πέσει η κυβέρνηση, να έρθει μια άλλη..δεν αυτοκτονούμε καλύτερα? σαν το κίνημα των αγανακτισμένων φοιτητών που είπαν να εκφραστούν μέσω facebook..ε όχι ρε φίλοι.. εγώ δεν έχω αυτό το ιντερνετικό "βιβλίο φακελώματος" και πάω στη σχολή μου να μιλήσω, να εκφραστώ, να λογομαχήσω, να φωνάξω, να δικαιωθώ..ελάτε και σεις και πες τε μου που κάνω το λάθος..ελάτε να βρούμε όλοι μαζί τι λάθος και τι σωστό..κοπελιά συνέχισε να γράφεις. Σου πάει!

Powered By Blogger