Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Πρέπ..

πρέπει να δουλέψω, πρέπει να μαζέψω λεφτά, πρέπει να κάνω οικονομία, πρέπει να βρω δουλειά, πρέπει να βρω δεύτερη δουλειά,πρέπει να πάρω δάνειο,πρέπει  να πληρώσω το δάνειο, πρέπει να πληρώσω τους λογαριασμούς, πρέπει να πάω στην τράπεζα,πρέπει να κόψω το τσιγάρο

θέλω να διαβάσω ένα βιβλίο, θέλω να ακούσω,θέλω να μιλήσω, θέλω να γράψω, θέλω να χαωθώ, θέλω να σε γνωρίσω, θέλω να μυρίσω, θέλω να αγγίξω, θέλω να δω μια ταινία μισοκοιμισμένη, θέλω να ουρλιάξω, θέλω να σπάσω,θέλω να αναπνεύσω, θέλω να ερωτοτροπήσω με το γρασίδι, θέλω να σκεφθώ, θέλω να βρω χρόνο να σκεφθώ.

Η φτώχεια δεν είναι ο στόχος
Η φτώχεια είναι το μέσο.


M.C Escher's early work

29 σχόλια:

tiktos είπε...

Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι

ηθοποιός σημαίνει φως είπε...

Γάμα τα "πρέπει". Κάνε ότι θες...
Μια φορά ζούμε...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

θέλεις να θέλουμε παρέα;

Iptamenos Ollandos είπε...

"Αν ζεις σύμφωνα με την φύση, δεν θα γίνεις ποτέ φτωχός αλλά αν ζεις σύμφωνα με γνώμες δεν θα γίνεις ποτέ πλούσιος. Η φύση απαιτεί λίγα, ενώ οι γνώμες πάρα πολλά." - Επίκουρος.

nikolas είπε...

θέλω αυτά που θές αλλά θέλω και αυτό που δε θέλουν. να φύγουνε να πάνε αλλού!

Garcia είπε...

αγχωθηκα διαβαζοντας τα 'πρεπει'...
εχω κι εγω βεβαια αλλα τοσα.
ετμ με τη μια μου ρθε στο νου αυτο το κομματι:


http://youtu.be/846KHUIQHeU

Choose life.
Choose a job.
Choose a career.
Choose a family.
Choose a big television.
Choose washing machines, cars,
compact disc players...

θελω να καταφερω να βαζω λιγοτερα πρεπει...

μ'αρεσει παντως που πολλες φορες, διαβαζοντας σε, 'παρασερνομαι' και γνωριζω ενα αλλο σκεπτικο, το οποιο εχει ενδιαφερον ρε παιδι μου...
:)

Unknown είπε...

:) :) Πόσο συμφωνώ...

Άλφα Στερητικό είπε...

τέλειες οι σκέψεις σου και κάτι ακόμα απο τον δεκέμβρη:

καταλάβετε σχολές, σαμποτάρετε τα ακυρωτικά μηχανήματα, μπείτε σε άδεια σπίτια, πάρτε τηλέφωνο για βόμβα, ανάψτε τσιγάρο στο μετρό, γιουχάρετε τον κάθε ένστολο, παίξτε ποδόσφαιρο σε λεωφόρους, ερωτευτείτε, σπάστε βιτρίνες, απειλείστε (sic), απελευθερώστε κατσαρίδες σε δημόσια κτήρια, κάντε φάρσες, πετάξτε μπογιές
–καλές γιορτές–
απαλλοτριώστε σούπερ μάρκετ, ξεφουσκώστε λάστιχα περιπολικών, βάλτε τις φωνές, αφήστε απλήρωτους λογαριασμούς, γρατσουνίστε πολυτελή τζιπ, ρίξτε ζάχαρη στα μηχανήματα δημοσίων έργων, γράψτε με σπρέυ, κωλυσιεργήστε στη δουλειά σας, παρακωλύστε την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, φτύνετε στο πάτωμα σε εφορίες, αρνηθείτε να σερβίρετε μπάτσους, διαδώστε φήμες, ταλαιπωρήστε δημοσίους υπαλλήλους, στείλτε google bombs, βουλώστε δημόσιες τουαλέττες, μιλήστε με αγνώστους, αχρηστέψτε ΑΤΜ

ΖΗΣΤΕ ;-)

Ανώνυμος είπε...

πόσα πρέπει ρε γαμώτο...


αλλά τα "θέλω"! τα θέλω κι αυτά και θέλω κι άλλα και τα θέλω όλα.

φιλί.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

tiktos
Έχεις σωστή κρίση, γι'αυτό:P

ηθοποιός
Αυτό το "ζούμε" ώρες ώρες ακούγεται σαν ειρωνικό αστείο.

mamoufi
Θέλω

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Ιπτάμενε Ολλανδέ

πρόσεχε τι λες. Καιρός είναι να μου κουβαληθούν και τίποτα στωικοί για μανούρα.

nikola

Μην εύχεσαι ότι επιθυμούν. Εδώ να μείνουν.

Sofaki, kihli καλημέρες και καλώς φέρατε τα θέλω σας. Δυστυχώς δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτά:P

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Garcia

έπιασε η προπαγάνδα;:)


( δεν έχω τόσα πρέπει, ευτυχώ να μη χρωστάω και τα πρέπει μου συνοψίζονται στο " πρέπει να βγάλω το σκύλο βόλτα " )


Άλφα Στερητικό

Προσπαθώ να με βρω σε όλα αυτά αλλά πάντα σκαλώνω σε αυτό το "φτύστε στο πάτωμα"

Θέλω δουλειά

the elf at bay είπε...

Ωραίο κειμενάκι! Αληθινό.

Garcia είπε...

οχι δεν επιασε! :P


γενικα μιλωντας...
μπορει να μην 'πιστευω'... αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν βρισκω-βλεπω την ομορφια σε μυαλα και σκεψεις.

:)

Ανώνυμος είπε...

Επιτακτικό το "πρέπει" εκτοπίζει πάντα το "θέλω", αλλά όλα τελικά είναι θέμα προτεραιοτήτων κ εγώ θέλω να σε δω να χαμογελάς σχιζοφρενικά κ να ερωτεύεσαι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

the elf at bay είπε...

Ε καλά, δεν λέω τίποτα, τα είπες όλα.

Φαίδρα Φις είπε...

ωραία τα λες εσύ! :))

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Φαίδρα

τιμή μου να το λέει αυτό ένα φις που δεν είναι καν ψάρι

elf

το να μη λες εσύ τίποτα με τρομάζει

ah eleni

αχ

Φαίδρα Φις είπε...

πόσα να πω κι εγώ πια!
μήπως ακούει και κανείς!

:))

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Κατι σα τη Γώγου!

Unknown είπε...

Η φτώχεια βασικά είναι ο τρόπος τους, ο στόχος τους και η παραπλάνηση μας.

Garcia είπε...

τι κανει το κοριτσι μας?

:)

ΝΥΧΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟ είπε...

ομορφη η αναρτηση σου..
ναι μου αρεσε..
σε διαβασα δυο φορες..

Φανή είπε...

εγω ΘΕΛΩ να ονειρευτω, γι αυτο μη με παρετε τηλεφωνο να μου πειτε τι ΠΡΕΠΕΙ να κανω, θα ειμαι κατειλημμενη
;)

Ανώνυμος είπε...

Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσαμε το πι



καλη φτωχη χρονια ναχουμε

Stiliano είπε...

Και γιατί δεν τα κάνεις όλα αυτά;
Ποιός μαλάκας σε εμποδίζει;

akrat είπε...

μια χαρά σε κόβω μιά χαράααα

ο θελος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=prt93O3dP-Y

Unknown είπε...

ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ LFDS. Θα ήθελα να το ανακοινώσω στο κοινό σχετικά με το πώς ήρθα σε επαφή με το LFDS αφού έχασα τη δουλειά μου και μου αρνήθηκε το δάνειο από την τράπεζά μου και από άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω του βαθμού μου που δεν μπορούσε να πληρώσει τα τέλη των παιδιών μου ήταν πίσω από λογαριασμούς, που πρόκειται να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα παιδιά μου πήραν από μένα αναδοχή. Στη συνέχεια, έθεσα για να αναζητήσουν χρήματα σε απευθείας σύνδεση όπου έχασα 3.670 δολάρια που δανείζομαι από τους φίλους που είχα σχίσει από δύο εταιρείες online δανείου. Μέχρι να διαβάσω για: Le_Meridian Χρηματοδότηση Υπηρεσία (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) κάπου στο διαδίκτυο, ακόμα δεν ήταν να πείσει λόγω του τι έχω περάσει μέχρι ένας συγγενής μου που είναι ένας κλήρος μου είπε επίσης σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα δανείων της LFDS με πολύ χαμηλό επιτόκιο 1,9 %% και τους υπέροχους όρους αποπληρωμής χωρίς ποινή για αδυναμία πληρωμής. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έρθω σε επαφή μαζί τους που έκανα μέσω του κειμένου + 1-989-394-3740 και ο κ. Benjamin μου απάντησε πίσω εκείνη την ημέρα Ήταν η καλύτερη και σπουδαία ημέρα της ζωής μου που δεν μπορεί ποτέ να ξεχαστεί όταν λαμβάνω μια πιστωτική προειδοποίηση ύψους $400,000.00 δολαρίων δολάριο Usd που ζήτησα. Χρησιμοποίησα αποτελεσματικά το δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση και σήμερα τα παιδιά μου είναι τόσο χαρούμενα και ικανοποιημένα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται ένα δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο. Ευχαριστώ και ο Θεός σας ευλογεί όλους, εγώ είμαι Oleksander Artem από το Horizon Park BC, Ουκρανία.

Powered By Blogger