Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Βέτο

Όποιος 
εφηύρε 
την ελπίδα
είναι
μεγάλο
λαμόγιο.

13 σχόλια:

tiktos είπε...

Πιο κατάλληλη φωτογραφία δεν θα μπορούσες να βρεις.
Η ελπίδα μου θυμίζει τους κακομοίρηδες που στέκονται στην ουρά για να καταθέσουν το ΛΟΤΤΟ και να ξυπνήσουν εκατομμυριούχοι.

elena porcupine είπε...

Συμφωνώ και δεν συμφωνώ!!!Παράξενη η ελπίδα όντως!!!

OXΙά είπε...

Σε έχει στην αναμονή αιωνίως και αυτό συμφέρει πολλούς.

tsaousa είπε...

Να σου πω...Κι αυτό που γράφεις, ελπίδα είναι...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

tiktos

Εμένα πάλι μου θυμίζει αυτά τα γαμημένα μηχανήματα που έχουν στις εντατικές και σε κρατάνε με το ζόρι στη ζωή χωρίς να σε ρωτήσουν αν θες να προχωρήσεις στο θάνατο.

Ελπίδα=καταστολή.Τέλος.

Και κάτι αμετανόητους ψηφοφόρους μου θυμίζει αλλά είμαι τρελά άυπνη και ψυχοσωματικό ρετάλι για να το κάνω θέμα.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

porcupine

Μήπως, κυρία μου, γεννηθήκατε και εσείς Ιούνη μήνα;

Παράξενη δεν ξέρω, ψυχοβγάλτρα όμως σίγουρα. Μην πω πουτάνα και ρίξω το επίπεδό μου:P

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

ΟΧΙΑ

α γειά σου ρε ερπετό.
Και από αναμονή, υπομονή και εις άλλα σε μονή, χωλαίνω.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

tsaousa

Αναμφιβόλως. Αν δε μου είχε ξεσκίσει τα σωθικά , χεΖμένη θα την είχα και αυτή και τον εφευρέτη της.

Πώς το έλεγαν οι Τρύπες;
"ποιά ελπίδα σε οδηγεί στην πιο γλυκιά αυταπάτη"

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Μπάι δε γουέι, διχάζομαι ( τι πρωτότυπο ) ποιό συναίσθημα μισώ πιο πολύ. Την ελπίδα γιά τον οίκτο;

Αντίλογος είπε...

αν κοιταξεις ποιος ειναι ο μεγαλυτερος εμπορος της ελπιδας (οι απανταχου θρησκειες) τοτε το λαμογιο που αναφερεις ισως ειναι πολυ απαλος χαρακτηρισμος..

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Αντίλογε

μα είναι γνωστό τοις πάσι ότι είμαι μετρημένη στα λόγια και ουδόλως αισχρή:P

( είναι επειδή δεν είχα τους τραγόπαπες κατά νου, αλλά την προσωπική μου σαρκοβόρα γεννήτρια ελπίδας )

Mob είπε...

Ελπίδα...Οταν στριμώχνεσαι,κλείνεις τα μάτια και ξαφνικά τρέχεις ελεύθερη σε απέραντα λιβάδια...Ελπίδα...Εκεί που όλα είναι εναντίον σου μια υποχθόνια δύναμη μέσα σου,σε κάνει να τα βλέπεις όλα εύκολα...Ελπίδα...Μια ύπουλη γλυκειά παραίτηση...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Mob

Ποιό τρέξιμο και σε ποιά λιβάδια;
Εμένα μου έδεσε τα πόδια μέσα στο κεφάλι μου. ( είχε χώρο όσο να πεις ):P

Powered By Blogger